Avatar uživatele
Registrovaný

Jak reklamovat nedoručenou zásilku ze zahraničí, když ji česká doručovací služba falešně popsala jako nedoručitelnou ?

Zásilku ze zahraničí doručovala na našem území společnost GLS. Její pracovník u mne údajně dvakrát zazvonil, ale ani jednou nenechal ve schránce žádné oznámení. Po několika týdnech ji vrátili zpět k odesilateli jako nevyzvednutou. Jak mám reklamovat vrácení peněz za poštovné, když vinou GLS jsem se o zásilce vůbec nedozvěděl ale zásilka je popsaná, jako bych si ji vlastní vinou nevyzvednul? Jak přinutit GLS (ale totéž se mi stalo i s DPD), aby mi ve schránce nechávali oznámení o zásilce?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Otázka ještě nemá žádnou odpověď.

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1857
Zlatý standa 1248
Zlatý ivzez 727
Zlatý mosoj 661
Zlatý gecco 489
Zlatý led 475
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 402
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.