Jak pečovat o kotě bez mámy?

Dobrý den, mám 7denní kotě. Našli jsme ho čerstvě porozené mimo pelíšek a sourozenec už byl mrtvý. 1.den dostalo kravs.mléko ale od 2.dne je kojené Catmilk (Whiskas)+trochu heřmánk.čaje+kapka Tatry (ale slazené dle doporučení, nevěděla jsem, že by mělo být neslazené).Prospívalo, pupečník už odpadl, ale od včera je špatné. Jak má vypadat stolice? je žlutá a řídká, občas tužší. Jak často dávat a jakou dávku? dávám a 2-3hod i v noci a těžko jsem poznala kolik vypilo, někdy pilo hltavě víc jindy méně (cca 2-5ml), ale pravděpodobně se přejedlo - včera mělo velký bříško a průjem. Náš toy pudl ho olizuje a masíruje mu bříško. Od včera poledne ale přestalo pít, bylo apatické, k večeru už se to zase zlepšilo, ale neudrží hlavičku - leze, ale hlavička se mu třese, je to z vyčerpání? Aktuálně si tak 3x lízne (snažila jsem se ho zavodnit větší dávkou čaje k dávce mléka) co bych měla dělat, aby to bylo správně? děkuji, jsem amatér.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Další odpovědi:

Pokročilý

Včera jsem posílala někomu tyhle stránky
http://www.sweetnozzles.unas.c z/…
Ale jestli je kotě v tomhle stavu,konzultovala bych to s odborníkem.Zkuste nejbližší veterinu.

Zlatý

Já bych také šla na veterinu. Asi co nejdřív.

Pokročilý

BĚŽTE S NÍM PROSÍM HONEM NA VETERINU ABY VÁM NEUMŘELO.BYLA BY TO ŠKODA.BIGFOOT

Pokročilý