Avatar uživatele
Registrovaný

Jak mám vyřešit záruku vázanou na předávací protokol vedený na konkrétní jméno?

Dobrý den, mám menší problém.
Vyhrál jsem mobilní telefon a chvíli jsem ho používal. Nicméně mi příliš nevyhovuje, a tak jsem se jej rozhodl prodat. Bohužel, záruka je vázána na předávací protokol, kde je uvedeno moje jméno a číslo občanského průkazu. Jak mám tento problém vyřešit tak, aby další majitel neměl s případnou reklamací problém? Napadlo mě napsat nějaké oznámení o prodeji a změny majitele, avšak nevím, jak takový dokument koncipovat a jestli na něj bude brán nějaký zřetel.
Za případné odpovědi díky

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Asi bude muset nový majitel dát mobil Vám a vy mu budete muset vyřešit reklamaci.

Otázka je co se stane, když se Vám změní číslo občanského průkazu. např. jej ztratíte a bude Vám vystaven nový nebo teď máte ještě starý zelený a požádáte si o elektronický.


Avatar uživatele
Bronzový

Číslo OP není rozhodující. Bylo by potřebné znát přesné znění smlouvy, ale máte záruční list, kde se jméno nevyplňuje. Neměl by být problém s reklamací. Nebo napsat kupní smlouvy, že při poruše v době záruky jste povinen odeslat mobil na záruční opravu. Nikdo vás nemůže omezovat s nakládáním se svým majetkem, pokut to neporušuje zákony.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.