Avatar uživatele
Zlatý

Došlo k překlepu na faktuře v telefonním čísle příjemce. Mám to řešit? Je to pitomina...

Pochopitelně to telefonní číslo jsem před odesláním faktury kontroloval ze všech čísel nejméněkrát :{)))> nicméně vzhledem k tomu, že příjemce sám sobě volat nebude, přijde mi to jako malichernost... jak to vidíte Vy?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Myslím že telefonní číslo není podstatné pokud příjemce zná telefonní číslo odesílatele.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Na faktuře je rozhodné referenční číslo, které explicitně definuje příslušnou smlouvu.
Ostatní je podružné kromě variabilního symbolu, který přiřazuje příslušnou platbu ke správnému účtu, aby nedošlo k indikaci nedoplatku.
Většina faktur se zpracovává automaticky, kde může dojít snad jen k selhání omezeného podílu lidského faktoru, čili, pokud ref.č. souhlasí, tak bych to neřešil.
V opačném případě, obratem reklamovat u operátora, mohlo dojít k záměně klienta (adresáta).


Avatar uživatele
Zlatý

Myslím si to stejné,hlavně že jsou důležité údaje v pořádku.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 690
Zlatý mosoj 417
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.