Co je třeba k provozu vlastních web stránek a jak je to s placením?komu se co platí,jak dlouho.má doména je volná.díky

Dobrý den,měl bych dotaz - co všechno je třeba k provozu vlastních webových stránek, jak je to s placením a za co se vůbec platí,abych mohl své vlastní stránky, které nebudou komerční, provozovat, tak, aby při zadání adresy zůstal tvar www.xxxxxxxx.cz, bez nějakých www.xxxxxxx.wb.cz nebo lomítek za adresou, popř zda-li má nkdo zkušenost z provozovatelem levným a přesto spolehlivým. zjištěno již mám, že adresa mého budoucího webu není zaregistrovaná, tudiž je volná. ale jak dál? děkuji davex
Doplňuji:
jsem v tomto naprostý laik.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Pokročilý

platite za domenu ( xxxxxx.cz .com. org ...) a take za hosting (zde mate zazemi vasi stranky: ftp, databaze,mail atd.) cena hostingu zavisi na tom, co presne pozadujete.

staci na internetu zapatrat po webhostingu, priklad muze byt toto: http://www.webhosting-c4.cz/

Další odpovědi:

Zlatý

Pokud trváte na tom, že chcete mít doménu druhého řádu (www.n…, tak platíte za její registraci. Druhá platba je za webhosting, t.j. umístění dat na server. Obě platby jsou řádově ve stokorunách za rok. Často ti, kteří nabízejí webhosting, nabízejí i registraci domény. Myslím, že je úplně jedno, koho si vyberete. Ceny a služby jsou podobné. Osobně mám přes deset let své stránky na Active 24, nikdy jsem žádné problémy neměl.

V tomhle doporučuji wedos.net za 510,-- kč je na rok webhosting a registrace domény, a pokud chceš jen statický web tak umějí do 100mb bez webhostingu (platí se jen za doménu)

Bronzový

Též doporučím Wedos.cz, levný a spolehlivý, přesně jak bys chtěl. O placení již bylo vše řečeno, vyjde to na cca 500 Kč ročně, je třeba platit doménu a webhosting :)

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet