Avatar uživatele
Stříbrný

Co dělat, pokud mám nový produkt od značky a ta má ovšem naprosto nefunkční uživatelskou podporu.

Jde mi o to, narazil jsem ve svém tabletu o naprosto krásně odporné kurvítka. O toto by určitě měly zájem různé testy jako d-test, černé ovce, ... a tím spíše mě udivuje, že nikdo se se mnou od nich holt nechce bavit a nic neodepisují již přes týden. Jak v tomto případě postupovat? O záruku jsem přišel, protože jsem se do tabletu vrtal a naprosto vědomě protrhl ochrannou nálepku.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Jak vidíš, tak o to zřejmě nikdo zájem nemá


Avatar uživatele
Zlatý

Tablet máš laciný, takže si podporu musíš udělat sám.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.