Avatar uživatele
Pokročilý

Chci se zeptat.

Brala jsem antikoncepci 10 let a měsíc od 1.8.2011 ji neberu. Měsíčky jsem měla naposledy 31.7.2011 Testy jsem si taky dělala na těhotenství a těhotná nejsem ani by to nevadilo :-) . Tak nevíte proč to spoždění už bych to asi dostat měla ne? Ted v tom bude určitě trochu bordel ale už je to týden zpoždění.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

týden ještě nic neznamená

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

HA je největší svinstvo! 10 let je dost velké působení na tvůj organismus.
Zpoždění je proto, že na tebe 10 let působily umělé hormony - tělo se musí zregenerovat.
HA do budoucna nebrat, jinak přijdou velké zdravotní problémy.


Avatar uživatele
Pokročilý

Nestresovala bych.. - tělo se "srovnává".
Navíc pokud bys HA nikdy nebrala, přišlo by ti nejspíš týdenní zpoždění v normě..
Já brala HA 9 let kvůli nepravidelnosti.
Na podzim jsem vysadila, na jaře chtěně otěhotněla a teď mám zdravého osmiměsíčního skřítka :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Rodina a vztahy

Zlatý Drap 979
Zlatý marci1 807
Zlatý quentos 628
Zlatý iceT 601
Zlatý hanulka11 536
Zlatý panenka 488
Zlatý annas 449
Zlatý led 396
Zlatý venkovan 390
Zlatý gecco 375

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.