Avatar uživatele
Stříbrný

bývají řidiči tramvají a trolejbusů peskováni za vysokou spotřebu elektřiny, tak jako ostatní za naftu?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Tam to řidič nemůže nijak podstatně ovlibnot, kolik se spotřebuje. A domů si ji zatím nikdo nenosí. Takže ztráty jsou zanedbatelné.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Bylo by zajímavé nechat spočítat, kdy je finančně úspornější vypnout motor a kdy jej při čekání nechat běžet.

Ono nejde jen o ekonomické hldisko, ale i technické hlediska. Vychladlý studený motor startuje těžčeji, než zahřátý.


Avatar uživatele
Zlatý

To víš, že jo. A od nového roku budou mít k ruce pomocníka, který tu "přebytečnou" energii sršící na sběrnách bude, v rámci úspor, lapat do izolovaných košíků, aby se mohla využít v případě krize, nebo jiných katastrof. Například, kdyby si naši zákonodárci potřebovali finančně přilepšit. :))


Avatar uživatele

To by museli mít v tramvaji elektroměr, na druhou stranu by museli odečítat rekuperaci při brždění, takže tam to asi zjistit nejde.


Avatar uživatele

To je dobrá otázka. :) Už vidím, jak by se do toho hrnuli, kdyby měli platit při dnešních cenách takový odběr. :D Samozřejmě že ne.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Stříbrný

cochee

Dědvševěd: kupodivu, tramvaj má elektroměry a dokonce jak pro odběr, tak pro rekuperaci, u trolejbusů nevím.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 625
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.