Avatar uživatele
LADIS

Ahoj. jak to je s neklasifikací??

Ahoj mám takový problém. Chtěl by se zeptat jak to je s neklasifikací.
Studuji na střední škole. Jednou jsem nebyl ve skole a zrovna sme psali z dejepisu. Já jak sem to nepsal, tak nemám prostě napsaný ten jeden test. Ale v indexu mám 4 známky z 5ti zatím za celý školní rok. Učitelka mi řekla, že jelikož sem si ten test nenapsal tak mi dá neklasifikaci do pololetí… a to je přitom teprv čtvrtletí. Zatím jsme psali 2 testy ze kterých sem právě ten jeden nepsal. Já jenom jestli se neklasifikace nemá dávat pouze v případě, že máte opravdu málo známek a ne že jste si nenapsali 1 test. Ještě sem se chtěl zeptat jestli má vůbec právo dát mi neklasifikaci za takovýchto podmínek. Díky :)
Doplňuji:
Jestli nemá právo na to, tak jak to mám řešit ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: LADIS

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3831 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

I když se vyjádřím, je to můj názor, je třeba řešit situaci přímo na místě. Ať rodiče požádají o vysvětlení S ice jde o jen o vaši informaci, ale přesto se domnívám, že vyučující nejedná správně, když chce volit krajní řešení. Má čas vás vyzkoušet, pokud chodíte do školy.

Z dějepisu není předpsaná písemka, ale jen ústní zkoušení. Takže tím by vyučující neměla operovat. Pro klasifikaci je stanoveno procento docházky do školy. Pokud je máte splněno, je to věc vyučující(ho), že vás nevyzkoušel(a). Mohla (může) vám stále dát náhradní test. Ale nechápu, že už mluví o pololetí, když je ještě čas.

Výpis z klasifikační­ho řádu

1. 2 Neklasifikace