Avatar uživatele
LADIS

Ahoj. jak to je s neklasifikací??

Ahoj mám takový problém. Chtěl by se zeptat jak to je s neklasifikací.
Studuji na střední škole. Jednou jsem nebyl ve skole a zrovna sme psali z dejepisu. Já jak sem to nepsal, tak nemám prostě napsaný ten jeden test. Ale v indexu mám 4 známky z 5ti zatím za celý školní rok. Učitelka mi řekla, že jelikož sem si ten test nenapsal tak mi dá neklasifikaci do pololetí… a to je přitom teprv čtvrtletí. Zatím jsme psali 2 testy ze kterých sem právě ten jeden nepsal. Já jenom jestli se neklasifikace nemá dávat pouze v případě, že máte opravdu málo známek a ne že jste si nenapsali 1 test. Ještě sem se chtěl zeptat jestli má vůbec právo dát mi neklasifikaci za takovýchto podmínek. Díky :)
Doplňuji:
Jestli nemá právo na to, tak jak to mám řešit ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: LADIS

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3831 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

I když se vyjádřím, je to můj názor, je třeba řešit situaci přímo na místě. Ať rodiče požádají o vysvětlení S ice jde o jen o vaši informaci, ale přesto se domnívám, že vyučující nejedná správně, když chce volit krajní řešení. Má čas vás vyzkoušet, pokud chodíte do školy.

Z dějepisu není předpsaná písemka, ale jen ústní zkoušení. Takže tím by vyučující neměla operovat. Pro klasifikaci je stanoveno procento docházky do školy. Pokud je máte splněno, je to věc vyučující(ho), že vás nevyzkoušel(a). Mohla (může) vám stále dát náhradní test. Ale nechápu, že už mluví o pololetí, když je ještě čas.

Výpis z klasifikační­ho řádu

1. 2 Neklasifikace
Pokud absence žáka v daném předmětu přesáhne 30 % (u předmětů praxe a laboratorních cvičení 20 %), je žák neklasifikován. V případě včasného doplnění látky a odpovídajícího počtu klasifikačních podkladů může učitel klasifikovat žáka i v tomto případě. Pokud učitel hodlá neklasifikovat žáka s menší absencí, projedná svůj postup s ředitelem školy.
Klasifikace za 1. pololetí může být provedena nejpozději do 30. června daného školního roku. Není-li možné žáka hodnotit ani v náhradním termínu, žák se za první pololetí nehodnotí.
atd.
V případě, že je žák neklasifikován, koná zkoušku k dokončení klasifikace v náhradním termínu (nejde o komisionální zkoušku), který stanoví ředitel na návrh vyučujícího. Zkoušejícím je příslušný vyučující, přísedícího určí ředitel školy. Termín zkoušky je sdělen zákonnému zástupci žáka nebo zletilému žákovi písemně. Přísedícího lze nahradit zkoušením před třídou ve vyučovací hodině daného předmětu. Zkouška k dokončení klasifikace v náhradním termínu je samostatná zkouška, jejíž výsledek je hodnocením žáka za celé pololetí.
I když je teprve 1. čtvrtletí, požádejte rodiče, aby jim vyučující dějepisu vysvětlia důvod.

1.3. Pochybnosti o správnosti klasifikace
Jestliže má žák nebo zákonný zástupce žáka pochybnosti o správnosti klasifikace na konci 1. nebo 2. pololetí, může do tří dnů ode dne, kdy se dozvěděl o jejím výsledku, požádat ředitele školy o přezkoušení; je-li vyučujícím ředitel školy, může být požádán o přezkoušení žáka odbor školství OŠMT krajského úřadu.
Komise žáka přezkouší neprodleně, nejpozději do 14 dnů od doručení žádosti nebo v termínu dohodnutém se zletilým žákem nebo zákonným zástupcem nezletilého žáka; není-li možné žáka pro jeho nepřítomnost v tomto termínu přezkoušet, může ředitel školy nebo vedoucí odboru školství krajského úřadu stanovit nový termín k přezkoušení pouze výjimečně, a to ze závažných důvodů.

Odkaz na klasifikační řád, který platí na všech středních školách stejně.

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:Eu_U­Qy81VPMJ:zshk­.cz/files/Kla­sifika%25C4%258D­n%25C3%25AD%2520%25C5%25­99%25C3%25A1d_SZ%25C5%25­A0_od_2010.doc+&cd=7&h­l=cs&ct=clnk&gl=cz&cli­ent=firefox-a

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek