Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.březen 14:45

Jakou máte zkušenost?

Nakupování – Obchodní centra

Dnes jsem si ve věhlasném supermaketu Albert vybral docela drahou bonboniéru a při placení požádal o její dárkové zabalení. K mému překvapení toto přání u všech aktivních pokladních vyvolalo zděšení. Byl jsem požádán o strpení a pochopení, že na prodejně je pouze několik jedinců, kteří balení v přijatelné podobě ovládají. Nakonec sice vše dobře dopadlo, byť k tomu dotyčná „umělkyně“ potřebovala téměř dvacet minut.
Samozřejmě jsem za splnění svého požadavku slušně poděkoval, ale neodpustil si poznámku, že příčinou této, pro obě straně poněkud trapné události je skutečnost, že zmíněné megaprodejny neposkytují služby váženému zákazníkovi, nýbrž masám. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito „chrámy spotřeby“ a hlavně, umíte poradit jak prosadit, aby alespoň někde byl zákazník pánem vítaným mezi dveřmi třebas i hezkým oslovením a podáním ruky? Možná tomu nebudete věřit, ale já to zažil.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.březen 15:52

Jakou máte zkušenost?

Nakupování – Obchodní centra

Dnes jsem si ve věhlasném supermaketu Albert vybral docela drahou bonboniéru a při placení požádal o její dárkové zabalení. K mému překvapení toto přání u všech aktivních pokladních vyvolalo zděšení. Byl jsem požádán o strpení a pochopení, že na prodejně je pouze několik jedinců, kteří balení v přijatelné podobě ovládají. Nakonec sice vše dobře dopadlo, byť k tomu dotyčná „umělkyně“ potřebovala téměř dvacet minut.
Samozřejmě jsem za splnění svého požadavku slušně poděkoval, ale neodpustil si poznámku, že příčinou této, pro obě straně poněkud trapné události je skutečnost, že zmíněné megaprodejny neposkytují služby váženému zákazníkovi, nýbrž masám. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito „chrámy spotřeby“ a hlavně, umíte poradit jak prosadit, aby alespoň někde byl zákazník pánem vítaným mezi dveřmi třebas i hezkým oslovením a podáním ruky? Možná tomu nebudete věřit, ale já to zažil.
Doplňuji:
Takže baghiro a hanulko11, s prominutím přesně vy dva nyní zobrazujete špalek, na kterém lze za každých okolností štípat dřevo. A přesně to, tyto velkoprodejny u nás potřebují. Přece i naši zákazníci plní jimi vyhlášené podmínky a dnes, třeba za vejce platí nemalé ceny dokonce překračující podmínky tzv. hokynářů. Nedávno jsem si v Kauflandu „zadupal“ nad skutečností, že určité zboží nabízené ve slevě není k dispozpozici a ejhle, dali si můj požadavek do seznamu, a sice až po čtrnácti dnech, ale po telefonickém avizu je za slíbenou cenu dodali. Domnívám se, že jako zákazníci děláme chybu a velmi si škodíme pokud umožníme, aby nám monopolně postavení obchodníci, s prominutím vesele a bez zábran káleli na hlavu.