Zeptal/a se – 9.srpen 8:33
Právo a zákony – Obchodní právo
Ide o vysvetlenie pojmu: „vyřídit reklamaci“.
To znamená, že podľa rozhodnutia súdu :
„Nyní již musí obchodník sám aktivně zákazníka informovat o výsledku
reklamace. Pokud tak neučiní do 30 dní od podání, má spotřebitel právo
na vrácení celé kupní ceny vadného zboží, neboť zákonná lhůta pro
vyřízení reklamace nebyla dodržena.“
Môžem si v zmysle tohto precedentu takéto vybavenie reklamácie nárokovať
v ktoromkoľvek členskom štáte EU?
http://www.vadne.cz/doporucujeme/nejvyssi-soud-rozhodl-ve-prospech-spotrebitele/
http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/judikatura_prevedena2.nsf/WebSearch/A69493B8273E76BBC12578DC0047782D?openDocument
Zeptal/a se – 12.srpen 7:50
Právo a zákony – Obchodní právo
Ide o vysvetlenie pojmu: „vyřídit reklamaci“.
To znamená, že podľa rozhodnutia súdu :
„Nyní již musí obchodník sám aktivně zákazníka informovat o výsledku
reklamace. Pokud tak neučiní do 30 dní od podání, má spotřebitel právo
na vrácení celé kupní ceny vadného zboží, neboť zákonná lhůta pro
vyřízení reklamace nebyla dodržena.“
Môžem si v zmysle tohto precedentu takéto vybavenie reklamácie nárokovať
v ktoromkoľvek členskom štáte EU?
http://www.vadne.cz/doporucujeme/nejvyssi-soud-rozhodl-ve-prospech-spotrebitele/
http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/judikatura_prevedena2.nsf/WebSearch/A69493B8273E76BBC12578DC0047782D?openDocument
Doplňuji:
Dr.Axl,
ďakujem