Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 16.prosinec 20:45

Jaktože si učitelé nedokážou ve třídě sjednat autoritu?

Vzdělání a práce – Základní školy

To přece nemůže bejt tak složitý, donutit je aby byly při hodině zticha, né? Mě napadla docela jednoduchá metoda, jak bych toho docílil já, kdybych byl učitel. Jedno jediné pravidlo, a to zní, že: „Mluvit může ve třídě vždy pouze 1 osoba“ . Tohle bych jim vysvětlil hned při 1. hodině, a pak začal výklad. Pokud by někdo začal mluvit, přestal bych s výkladem, dokud by nebylo ticho.

Pak by mohly nastat 2 varianty A) Buď by to pochopili a ztichli B) Nepochopili by to a žvanili si dál, až do konce hodiny

Další hodinu by se pak psalo z toho co se probralo, případně co se mělo probrat (ale nestihlo) předchozí hodinu. Pokud by někdo přišel s tím že „To jsme ale nebrali pane učitél..“ já bych se naivně reagoval s nevinným kukučem malého děcka: „No a já za to můžu? :-o Já jsem to chtěl probírat, ale bohužel pořád někdo mluvil…“

Každej by dostal známku podle toho, na kolik otázek odpověděl správně, a hádám že další hodinu už by bylo ticho, a pokud by přece někdo začal rušit, předpokládám že ostatní děcka, v zájmu toho aby se látka stihla probrat a při další písemce měli vůbec na co odpovídat a nedostali zase čtyřky a pětky, by ho zpacifikovaly sami.

Nějakej zdejší učitel v aktivní službě by tohle moje know-how mohl ozkoušet v praxi, a dát pak vědět, jestli to mělo úspěch.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 16.prosinec 20:48

Jak to, že si učitelé nedokážou ve třídě zjednat autoritu?

Vzdělání a práce – Základní školy

To přece nemůže bejt tak složitý, donutit je, aby byli při hodině zticha, né? Mě napadla docela jednoduchá metoda, jak bych toho docílil já, kdybych byl učitel. Jedno jediné pravidlo, a to zní, že: „Mluvit může ve třídě vždy pouze 1 osoba“ . Tohle bych jim vysvětlil hned při 1. hodině, a pak začal výklad. Pokud by někdo začal mluvit, přestal bych s výkladem, dokud by nebylo ticho.

Pak by mohly nastat 2 varianty A) Buď by to pochopili a ztichli B) Nepochopili by to a žvanili si dál, až do konce hodiny

Další hodinu by se pak psalo z toho, co se probralo, případně co se mělo probrat (ale nestihlo) předchozí hodinu. Pokud by někdo přišel s tím že „To jsme ale nebrali pane učitél…“ já bych se naivně reagoval s nevinným kukučem malého děcka: „No a já za to můžu? :-o Já jsem to chtěl probírat, ale bohužel pořád někdo mluvil…“

Každej by dostal známku podle toho, na kolik otázek odpověděl správně, a hádá,m že další hodinu už by bylo ticho, a pokud by přece někdo začal rušit, předpokládám že ostatní děcka, v zájmu toho, aby se látka stihla probrat a při další písemce měla vůbec na co odpovídat a nedostala zase čtyřky a pětky, by ho zpacifikovala sama.

Nějakej zdejší učitel v aktivní službě by tohle moje know-how mohl ozkoušet v praxi, a dát pak vědět, jestli to mělo úspěch.