Zeptal/a se – 11.září 18:38
Vzdělání a práce – Základní školy
Nevím jak mám dojít k pádu. Nevím jak si to mám říkat. Nevím jak se vůbec určují pády. Jsem dyslektik a nikdy jsem se to pořádně nenaučil. Může mi to někdo prosím vysvětli tak aby to pochopil někdo kdo je „pomalejší“ ? Díky
Zeptal/a se – 11.září 18:44
Vzdělání a práce – Základní školy
Nevím, jak mám dojít k pádu. Nevím, jak si to mám říkat. Nevím, jak se vůbec určují pády. Jsem dyslektik a nikdy jsem se to pořádně nenaučil. Může mi to někdo prosím vysvětlit tak, aby to pochopil někd, kdo je „pomalejší“? Díky
Zeptal/a se – 11.září 18:46
Vzdělání a práce – Základní školy
Nevím, jak mám dojít k pádu. Nevím, jak si to mám říkat. Nevím, jak se vůbec určují pády. Jsem dyslektik a nikdy jsem se to pořádně nenaučil. Může mi to někdo prosím vysvětlit tak, aby to pochopil někd, kdo je „pomalejší“? Díky
Nám tohle přesně učitelka dala do test. Prý 3 pád a nemám za boha ponětí jak k tomu došli. Nebo „nad tabulí“ –7 pád. Jak na to přišli? díky