Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 22.listopad 21:00

Jaké máte zkušenosti a názory na kadeřníky?

Krása a styl – Ostatní krása a styl

Já víceméně dobré. Vlastně nemám žádné připomínky. Avšak při každé návštěvě kadeřnice jsem zahlcována dotazy. Například před mytím vlasů kadeřnice zkoumá teplotu vody a při oplachu se zeptá, zda-li je to v pořádku. V duchu si říkám: „mohla by ta voda být teplejší pro zpříjemnění mytí a masáže hlavy“, ale přesto odpovím strunule: „Ano“. Takové dotazy me provází po celou dobu návštěvy kadeřnice a téměř u každé činnosti. Jsou to jistě banality, ale nikdy si nejsem jistá, zda-li to jsou takové ty řečnické formality u nichž se očekává, že odpovím"Ano, dekuju; v pořádku,…" asi jako, když se vás pokladní zeptá na konci nákupu, zda-li je všechno v pořádku. Tak si říkám, mám být upřímná a odpovídat ke každému dotazu svým názorem? Nebo jen strnule odpovídat na všechno ANO, LÍBÍ, DĚKUJI, atp. Bojím se, že kdybych odpovídala v rozporu s jejím očekáváním, byla bych za problémového zákazníka. Ale když se jedná o službu, za kterou platíme? Jak takové situace resite vy?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.květen 17:25

Jaké máte zkušenosti s kadeřníky a názory na ně?

Krása a styl – Ostatní krása a styl

Já víceméně dobré. Vlastně nemám žádné připomínky. Avšak při každé návštěvě kadeřnice jsem zahlcována dotazy. Například před mytím vlasů kadeřnice zkoumá teplotu vody a při oplachu se zeptá, zda-li je to v pořádku. V duchu si říkám: „mohla by ta voda být teplejší pro zpříjemnění mytí a masáže hlavy“, ale přesto odpovím strunule: „Ano“. Takové dotazy me provází po celou dobu návštěvy kadeřnice a téměř u každé činnosti. Jsou to jistě banality, ale nikdy si nejsem jistá, zda-li to jsou takové ty řečnické formality u nichž se očekává, že odpovím"Ano, dekuju; v pořádku,…" asi jako, když se vás pokladní zeptá na konci nákupu, zda-li je všechno v pořádku. Tak si říkám, mám být upřímná a odpovídat ke každému dotazu svým názorem? Nebo jen strnule odpovídat na všechno ANO, LÍBÍ, DĚKUJI, atp. Bojím se, že kdybych odpovídala v rozporu s jejím očekáváním, byla bych za problémového zákazníka. Ale když se jedná o službu, za kterou platíme? Jak takové situace resite vy?