Zeptal/a se – 31.srpen 15:05
Nakupování – Reklamace
Reklamoval jsem nefunkční telefon, zaslal jsem jej na adresu přesně podle reklamačního řadu prodejce. Nyní pošta tvrdí, že telefon dodala a prodejce tvrdí, že žádný takový telefon nemá. Co mohu dělat a jak postupovat?
Zeptal/a se – 31.srpen 15:29
Nakupování – Reklamace
Reklamoval jsem nefunkční telefon, zaslal jsem jej na adresu přesně podle reklamačního řadu prodejce. Nyní pošta tvrdí, že telefon dodala a prodejce tvrdí, že žádný takový telefon nemá. Co mohu dělat a jak postupovat?
Edit: Telefon jsem samozřejmě poslal doporučeně. Problém je, že prodejce není zrovna seriózní a stěží zvedá telefony (dovolal jsem se po 3 týdnech!). Jak tedy postupovat, když „není co řešit“? Díky