Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.únor 9:57

Jaký může být důvod cukání motoru VW 2,0 TDi zastudena?

Auta a doprava – Automobily

Dělá to jen po delším stání (noc) při teplotách okolo 0°C a nižších, motor při ´záběru´ – dokud se nezahřeje, nepravidelně škube.
Vyměněný je palivový filtr, žhaviče jsou v pořádku (nastartuje ´na první ťuk´ i v mrazech).

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.únor 12:48

Jaký může být důvod cukání motoru VW 2,0 TDi zastudena?

Auta a doprava – Automobily

Dělá to jen po delším stání (noc) při teplotách okolo 0°C a nižších, motor při ´záběru´ – dokud se nezahřeje, nepravidelně škube.
Vyměněný je palivový filtr, žhaviče jsou v pořádku (nastartuje ´na první ťuk´ i v mrazech).
Doplňuji:
Tak to bylo čidlo teploty spalin…
Kapitáne – ´trefil ses´.
😉