anonym
Zeptal/a se – 5.říjen 9:57
Auta a doprava – Opravy a údržba
Zdravím všechny znalé problémů Micry K12.
Popis problému: V průběhu jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka na palubní desce, pocítil jsem, že motor ztratil výkon, nereagoval na sešlápnutý plyn! Otáčky motoru se samočinně pohybovaly od 500 do 2000 i při plně sešlápnutém pedálu. Po vypnutí a chvilkového čekání jsem opět nastartoval a motor běžel normálně i s rozsvícenou kontrolkou. Při diagnostice v servisu mi bylo řečeno, že se jedná o závadu škrtící klapky.Ta byla vyměněna, chybové kódy vymazány a motor běžel tak jak má. Ale po ujetí cca 50 – ti km se výše uvedená závada objevila opět Co je, prosím vás příčinou této závady ? Poradíte mi? Jsem už s toho zoufalý, zvlášť, když auto dennodenně potřebuji!
anonym
Zeptal/a se – 6.říjen 17:30
Auta a doprava – Opravy a údržba
Zdravím všechny znalé problémů Micry K12.
Popis problému: V průběhu jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka na
palubní desce, pocítil jsem, že motor ztratil výkon, nereagoval na
sešlápnutý plyn! Otáčky motoru se samočinně pohybovaly od 500 do
2000 i při plně sešlápnutém pedálu. Po vypnutí a chvilkového čekání
jsem opět nastartoval a motor běžel normálně i s rozsvícenou kontrolkou.
Při diagnostice v servisu mi bylo řečeno, že se jedná o závadu
škrtící klapky.Ta byla vyměněna, chybové kódy vymazány a motor běžel
tak jak má. Ale po ujetí cca 50 – ti km se výše uvedená závada objevila
opět Co je, prosím vás příčinou této závady ? Poradíte mi? Jsem už
s toho zoufalý, zvlášť, když auto dennodenně potřebuji!
Doplňuji:
Auto jede (zatím) !!! Jen jsem mimo tu odpojenou baterku, docvakal všechny
možné kontakty.