Avatar uživatele

Rada nad zlato ?!Nissan Micra K12 !

Zdravím všechny znalé problémů Micry K12.

Popis problému: V průběhu jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka na palubní desce, pocítil jsem, že motor ztratil výkon, nereagoval na sešlápnutý plyn! Otáčky motoru se samočinně pohybovaly od 500 do 2000 i při plně sešlápnutém pedálu. Po vypnutí a chvilkového čekání jsem opět nastartoval a motor běžel normálně i s rozsvícenou kontrolkou. Při diagnostice v servisu mi bylo řečeno, že se jedná o závadu škrtící klapky.Ta byla vyměněna, chybové kódy vymazány a motor běžel tak jak má. Ale po ujetí cca 50 - ti km se výše uvedená závada objevila opět Co je, prosím vás příčinou této závady ? Poradíte mi? Jsem už s toho zoufalý, zvlášť, když auto dennodenně potřebuji!
Doplňuji:
Auto jede (zatím) !!! Jen jsem mimo tu odpojenou baterku, docvakal všechny možné kontakty.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Může to být špatná funkce krokového motorku.

Zkus na chvilku odpojit baterku a znovu připojit. Řídící jednotka by se měla zresetovat.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele

anonym

Mosoji, zkusím, měl jsem to v plánu. O té baterce jsem už někde četl. Dík

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Já jsem to takhle dělal u Daewoo léta. Nikdo na nic nepřišel a teď na stará kolena to přestalo dělat ! Používám ho jako druhé auto v zimě !!a jezdí bez problémů (230 000 km).
Nejhorší bylo že v servise dělali to samé a platil jsem za odpojení a připojení baterie 1500 Kč !! Nakonec mně to přijímací technik prozradil !!

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Asi už mu to bylo blbý !!

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Nicméně je to jenom typ, nikoliv jistota !

Avatar uživatele

anonym

Jo, a četl jsem, že je vhodné motor zahřát na provozní teplotu a posléze aku odpojit. No, už jsem to udělal a uvidím zítra ráno. Dám vědět, ju ?

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Tak ono na tom moc nezáleží, ale spíš naopak.
Odpojit, po chvilce zapojit. Nastartovat a nechat motor v klidu zahřát na provozní teplotu. Řídící jednotka se tak znovu učí "jezdit". Když to ale neuděláš ani to nepoznáš. Jednotka si nové hodnoty stejně načte. Liší se to ale značka od značky. Vyšší kategorie aut ani nedovolují odpojení baterky a musí se do servisu, jinak auto nenastartuješ. To jsou jednotky které hlídají i napětí na baterce.

Avatar uživatele

anonym

Tak nic z toho. Baterka byla vypnuta 6 hodin, kontrolka svítí a závada je stále! :-((

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Uvidíš jestli se to ještě jednou objeví. Pak si to můžeš zopakovat.

Avatar uživatele

anonym

Tou vypojenou baterkou se mi (snad i něco jiného) vynuloval denní počítadlo KM .

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 574
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 219
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.