Zeptal/a se – 12.prosinec 18:02
Vzdělání a práce – Střední školy
Dostala jsem za úkol, udělat prezentaci (má mít 15 min) na téma:
DŮSLEDKY ZÁMOŘSKÝCH OBJEVŮ. V učebnici jsou o tom 3 odstavce a wiki
taky nic moc nemá http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bk_z%C3%A1mo%C5%99sk%C3%BDch_objev%C5%AF#D.C5.AFsledky_z.C3.A1mo.C5.99sk.C3.BDch_objev.C5.AF
Chápu, je to poměrně neobsáhlé téma, ale nenapadá vás něco víc?
Rozhodně udělám tabulku a napíšu tam klady a zápory. Jako že plusy: nové
plodiny… a mínusy: zavlečení nových nemocí…Ale to je tak na
3 minuty!
Jak byste to natáhli vy? dík za nápady
Zeptal/a se – 13.prosinec 20:02
Vzdělání a práce – Střední školy
Dostala jsem za úkol, udělat prezentaci (má mít 15 min) na téma:
DŮSLEDKY ZÁMOŘSKÝCH OBJEVŮ. V učebnici jsou o tom 3 odstavce a wiki
taky nic moc nemá http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bk_z%C3%A1mo%C5%99sk%C3%BDch_objev%C5%AF#D.C5.AFsledky_z.C3.A1mo.C5.99sk.C3.BDch_objev.C5.AF
Chápu, je to poměrně neobsáhlé téma, ale nenapadá vás něco víc?
Rozhodně udělám tabulku a napíšu tam klady a zápory. Jako že plusy: nové
plodiny… a mínusy: zavlečení nových nemocí…Ale to je tak na
3 minuty!
Jak byste to natáhli vy? dík za nápady
Doplňuji:
Děkuji moc za nápady. Dnes jsme měli Dě a paní učitelka sama od sebe
řekla, že by si ještě představovala přidat tam Aztéky, Máje a Inky.
Takže stačilo den počkat a nemusela jsem tu s tím otravovat.
Co se týče objevitelů a plaveb samotných, ty já nedělám, to dostal někdo
jiný, já mám jen důsledky. Ale moc děkuji za nápady: hlavně
popcorn :D