Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.únor 8:40

Já to vidím tak, že člověk, který přemýšlí nad nesmrtelnosti chrousta se zaývá něčím nedůležitým, nepodstatným, nevhodným atd.

1. Využiji filozofické kategorie. Jedna z nich – konkrétní – jedinečné, poznáváme pomocí společných znaků, tedy obecného.

Chroust je pojem (slovo), které pojmenovává určitý druh hmyz se stejnými vlastnostmi. . Je to obecný pojem, zatímco tvor chroust, který leze, žere, ničí atd. je konkrétní jedinec.

V tomto směru je chroust nesmrtelný, takže je zbytečné o něm přemýšlet.

2. Kdo to vymyslel, že těžko dovíme. Mohl to být třeba nějaký filosof, nebo někdo jiný, který si uvědomil, jak se chroust rozmnožuje. Má přece tak, jako ostatní živočichové včetně člověka zakódované geny svých předků.
Takže v tomo směru je nesmrtelný.

Jenže počet „nesmrtelných“ jedinců se zmenšuje, ničí je chemie. V současnosti je vidět málo chroustů. .Takže kdyby chroust byl opravdu nesmrtelný, tak by zničil jistým způsobem „lidstvo“ svou stravou.

3.Samozřejmě že toto sousloví se týká člověka, konkrétního jedince, který někde či někomu způsobuje problémy, není užitečný atd., " proto ho vykopnou dveřmi a vrátí se oknem". Takže přeneseně je „nesmrtelný“.
Jakási teorie věčného návratu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.únor 9:56

Já to vidím tak, že člověk, který přemýšlí nad nesmrtelnosti chrousta, se zaývá něčím nedůležitým, nepodstatným, nevhodným atd.

1. Využiji filozofické kategorie. Jedna z nich – konkrétní – jedinečné, poznáváme pomocí společných znaků, tedy obecného.

Chroust je pojem (slovo), které pojmenovává určitý druh hmyzu se stejnými vlastnostmi. .Je to obecný pojem, zatímco tvor chroust, který leze, žere, ničí atd. je konkrétní jedinec.

V tomto směru je chroust nesmrtelný, takže je zbytečné o něm přemýšlet.

2. Kdo to vymyslel, že těžko dovíme. Mohl to být třeba nějaký filosof, nebo někdo jiný, který si uvědomil, jak se chroust rozmnožuje. Má přece tak, jako ostatní živočichové včetně člověka zakódované geny svých předků.

Takže v tomo směru je nesmrtelný.

Jenže počet „nesmrtelných“ jedinců se zmenšuje, ničí je chemie. V současnosti je vidět málo chroustů. .Takže kdyby chroust byl opravdu nesmrtelný, tak by zničil jistým způsobem „lidstvo“ svou stravou.

3.Samozřejmě že toto sousloví se týká přeneseně člověka, konkrétního jedince, který někde či někomu způsobuje problémy, není užitečný atd., " proto ho vykopnou dveřmi a vrátí se oknem". Takže přeneseně je „nesmrtelný“.
Jakási teorie věčného návratu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.únor 11:29

Já to vidím tak, že člověk, který přemýšlí nad nesmrtelnosti chrousta, se zaýbvá něčím nedůležitým, nepodstatným, nevhodným atd. Ale i tak by někdy mohlo toto přemýšlení přinést užitek.

1. Využiji filozofické kategorie. Jedna z nich – konkrétní – jedinečné, poznáváme pomocí společných znaků, tedy obecného.

Chroust je pojem (slovo), které pojmenovává určitý druh hmyzu se stejnými vlastnostmi. .Je to obecný pojem, zatímco tvor chroust, který leze, žere, ničí atd. je konkrétní jedinec.

V tomto směru je chroust nesmrtelný, takže je zbytečné o něm přemýšlet.

2. Kdo to vymyslel, že těžko dovíme. Mohl to být třeba nějaký filosof, nebo někdo jiný, který si uvědomil, jak se chroust rozmnožuje. Má přece tak, jako ostatní živočichové včetně člověka zakódované geny svých předků.

Takže i takto je nesmrtelný, je možné ale přemýšlet, jak se ho zbavit, aby člověka jeho nesmrtelnost nezničila.

Totiž počet „nesmrtelných“ jedinců se zmenšuje, ničí je chemie. V současnosti je vidět málo chroustů. .Takže kdyby chroust byl opravdu nesmrtelný, tak by zničil jistým způsobem „lidstvo“ tím, že likviduje např. celé stromy, sežerou jejich listy.

3. Samozřejmě, že toto sousloví se týká přeneseně člověka, konkrétního jedince, který někde či někomu způsobuje problémy, není užitečný atd.., proto ho „vykopnou dveřmi a vrátí se oknem“. Takže přeneseně je „nesmrtelný“. Jakási teorie věčného návratu.

Proč by přemýšlel o tom, že se něčím provinil atd.