Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.únor 21:27

Asi to byla čtyřtaktní dvouválcová Jawa 500 OHC, která měla něco okolo 40 k a ovládaní ventilů měla přes tzv. královský hřídel. Byl to produkt 50. let a nebyl moc spolehlivý. Typové označení by se mělo snadno vyhledat. Pak se ještě vyvíjel boxer 500 o vyšším výkonu a s unikátními technickými řešeními, postavený na podvozku 350/typ 634. Ale skončilo to jen u prototypů. Veškerý vývoj vlastních řešení nám zhatil systém RVHP.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.únor 21:28

Asi to byla čtyřtaktní dvouválcová Jawa 500 OHC, která měla něco okolo 30 k a ovládaní ventilů měla přes tzv. královský hřídel. Byl to produkt 50. let a nebyl moc spolehlivý. Typové označení by se mělo snadno vyhledat. Pak se ještě vyvíjel boxer 500 o vyšším výkonu a s unikátními technickými řešeními, postavený na podvozku 350/typ 634. Ale skončilo to jen u prototypů. Veškerý vývoj vlastních řešení nám zhatil systém RVHP.