Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 19:37

Můj 1. nákup v ALZA: duben 2004!
Můj (zatím) poslední: minulý týden (leden 2017) – TV.
Zatím celkem cca 15 nákupů.
VŽDY SPOKOJENOST! Výběr, Cena, Termín, Ochota – vše OK.

Jediné, co mi „vadí“, je těch 30Kč při os.odběru. Paradoxně ale nabízí dovoz až domů GRATIS(!), při útratě nad 1tis.Kč. Jen je potřeba zaplatit kartou a předem. Což mi – při mé vrozené nedůvěřivosti – nevyhovuje. To raději osobně na prodejně a teprve pak zaplatit. Bohužel o těch 30Kč víc…

Zkuste zboží, které vám přivezou domů, odmítnout (z různých důvodů), přičemž ho máte už zaplacený. Jen potenciální problémy…

Jsem velmi imunní vůči podléhání reklamě (naopak – čím víc vnucujou, tím víc podezírám, a tím víc ověřuji!). Nejen na ALZA!

Tím spíš mi nevadí její ztvárnění. Proto mne ta zelená příšerka absolutně neirituje – BA CO VÍC – ONA MNE docela i BAVÍ! Pokaždé si analyzuji, NA ČEM, a hlavně JAK(!) mne chce tentokráte (nově…) přesvědčit, abych nakoupil.

Je zajímavé sledovat myšlenkové přesvědčovací pochody marketingových tvůrců v ALZA. A ta zelená příšerka je ideální nástroj… MÁM JI RÁD!!!

A taky se mi líbí, jak některé „ostatní“ – ta mrcha – vysloveně provokuje (s**e). Už jen v tom je – pro ALZU – ta marťanská potvůrka – přínosem.
Je pro ALZA typická!

😉

PS. Nakupuji ale i v konkurences­chopném CZC.cz, ale i v TS Bohemia.cz, či na ALFA.cz. A VŽDY rozhoduje JEN POMĚR CENA/VÝKON.

PS2. Zkuste si vzpomenout, co je pro CZC.cz (a další E-shopy) v reklamě typické…??? Hmmm…? Nevíte, co?
A pro ALZA.cz…???

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 19:50

Můj 1. nákup v ALZA: duben 2004!
Můj (zatím) poslední: minulý týden (leden 2017) – TV.
Zatím celkem cca 15 nákupů.
VŽDY SPOKOJENOST! Výběr, Cena, Termín, Ochota – vše OK.

Podobné zkušenosti s ALZA.cz má v mém okolí více jedinců. A častějších zákazníků, než já. Ale neznám absolutně nikoho, kdo by na ALZA jen nadával, a odmítal tam nakupovat.

Jediné, co mi (zatím…) na ALZA.cz „vadí“, je těch 30Kč při os.odběru. Paradoxně ale nabízí dovoz až domů GRATIS(!), při útratě nad 1tis.Kč. Jen je potřeba zaplatit kartou a předem. Což mi – při mé vrozené nedůvěřivosti – nevyhovuje. To raději osobně na prodejně a teprve pak zaplatit. Bohužel o těch 30Kč víc…
Zkuste zboží, které vám přivezou domů, odmítnout (z různých důvodů), přičemž ho máte už zaplacený. Jen potenciální problémy…

Jsem velmi imunní vůči podléhání reklamě (naopak – čím víc vnucujou, tím víc PODEZÍRÁM, a TÍM VÍC OVĚŘUJI!). Nejen na ALZA!

Tím spíš mi nevadí ztvárnění reklamy. Proto mne ta zelená příšerka absolutně neirituje – BA CO VÍC – ONA MNE docela i BAVÍ!
Pokaždé si analyzuji, NA ČEM, a hlavně JAK(!) mne chce tentokráte (nově…) přesvědčit, abych nakoupil.

Je zajímavé sledovat myšlenkové přesvědčovací pochody marketingových tvůrců v ALZA. A ta zelená příšerka je ideální nástroj… MÁM JI kvůli tomu RÁD!!!

A taky se mi líbí, jak některé „ostatní“ – ta mrcha – vysloveně provokuje (s**e). Už jen v tom je – pro ALZU – ta marťanská potvůrka – přínosem.
Je pro ALZA typická!

🙂

PS. Nakupuji i v konkurences­chopném CZC.cz. Ale např. i v TS Bohemia.cz, či na ALFA.cz. A vždy ROZHODUJE jen POMĚR CENA/VÝKON. Jak jinak, že…?

PS2. Zkuste si vzpomenout, co je pro CZC.cz (a další jiné E-shopy) v reklamě typické…??? Hmmm…? Nevíte, co?

A pro ALZA.cz…???

😉