Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.leden 13:03

Neexistuje aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.

Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a záleží jenom na pilotovi které použije, nebo zda poruší pravidla leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ. Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!

Zase se zde objevují pohádky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.leden 18:14

Neexistuje, aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.

Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a záleží jenom na pilotovi, které použije, nebo zda poruší pravidla leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ. Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!

Zase se zde objevují pohádky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.leden 22:27

Neexistuje, aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.

Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a záleží jenom na pilotovi, které použije, nebo zda poruší pravidla leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ. Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!

Zase se zde objevují pohádky.

Pokročilý

Kelley : Dík za opravu.