Odpověděl/a – 28.leden 13:03
Neexistuje aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.
Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a
záleží jenom na pilotovi které použije, nebo zda poruší pravidla
leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ.
Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy
krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají
dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!
Zase se zde objevují pohádky.
Odpověděl/a – 28.leden 18:14
Neexistuje, aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.
Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a
záleží jenom na pilotovi, které použije, nebo zda poruší pravidla
leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ.
Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy
krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají
dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!
Zase se zde objevují pohádky.
Odpověděl/a – 29.leden 22:27
Neexistuje, aby letadlo bylo bez možnosti spojení s řídící věží.
Pro komunikaci a polohovou identifikaci se používá mnoho kmitočtů a
záleží jenom na pilotovi, které použije, nebo zda poruší pravidla
leteckého spojení.
Běžně se používají frekvenčně modulovaná pásma od 108 – 136 MHZ.
Pásma dlouhých vln a na dálkových letech zejména frekvenční rozsahy
krátkých vln amplitudově modulovaných. Tyto rozsahy krátkých vln mají
dosah po celém světě, neboť se odráží od troposféry!!
Hlavní dálkové a polohové spojení je ovšem přes družice !!!!!
Zase se zde objevují pohádky.
Pokročilý
Kelley : Dík za opravu.