Odpověděl/a – 6.prosinec 12:44
ach jo…komu ty řidičáky dneska nedají…
za prvé je úplně jedno, jestli máš benzín, nebo naftu…ale to jen tak
mimochodem…
a jak můžeš napsat takovou kravinu – rozjedu se bez plynu…jo ale tak
jedine z kopce, nebo při dobré manipulaci ze spojkou (kdy ji lehce pálíš,
protože ji máš jen napůl) po rovině…většina dnešních aut si totiž
přidá plyn sama (starou škodovku, třeba stodvacítku na tebe, to by ses
aspoň naučila rozjezdy)…ale přidává jen do určité doby…pokud budeš
jen pouštět spojku, tak ti to samozřejmě „zdeche“…když pominu to, že
ničíš motor, tak to, že člověk za tebou nečeká, že se skokem
zastavíš, může do tebe nabořit zezadu…
základem správného rozjetí, je naučit se ovlátat spojku a plyn
v harmonii…tj. jakmile pouštím spojku, lehce přidávám plyn a musím
cítit, že auto chce jet…do kopce tohle platí ještě více…samozřejmě
z kopce ho nebude muset být tolik, ale do kopce se bez více plynu zase vůbec
nerozjedeš…
a ařt raději ať ti to „zařve“, když ho přidáš moc, než aby ti to
zdechlo…
asi bych ti doporučila, udělat si kondiční jízdy a trénovat jen rozjezdy,
protože jinak, než praxí se to nenaučíš…protože k autu se musíš
chovat jako k živé bytosti a „cítit“ ho (teď se možná někteří
smějí, ale motor se dá opravdu vychovat k obrazu svému)…
pokud se nenaučíš respektovat chování auta, nikdy nebudeš dobrý
řidič…v tom případě raději neřiď…možná někomu
zachráníš život…
Odpověděl/a – 6.prosinec 12:46
ach jo…komu ty řidičáky dneska nedají…
za prvé je úplně jedno, jestli máš benzín, nebo naftu…ale to jen tak
mimochodem…
a jak můžeš napsat takovou kravinu – rozjedu se bez plynu…jo ale tak
jedine z kopce, nebo při dobré manipulaci ze spojkou (kdy ji lehce pálíš,
protože ji máš jen napůl) po rovině…většina dnešních aut si totiž
přidá plyn sama (starou škodovku, třeba stodvacítku na tebe, to by ses
aspoň naučila rozjezdy)…ale přidává jen do určité doby…pokud budeš
jen pouštět spojku, tak ti to samozřejmě „zdeche“…když pominu to, že
ničíš motor, tak člověk za tebou nečeká, že se skokem zastavíš a
může do tebe nabořit zezadu…
základem správného rozjetí, je naučit se ovlátat spojku a plyn
v harmonii…tj. jakmile pouštím spojku, lehce přidávám plyn a musím
cítit, že auto chce jet…do kopce tohle souznění tohle platí ještě
více…samozřejmě z kopce nebude muset být plynu tolik, ale do kopce se bez
více plynu zase vůbec nerozjedeš…
a ať raději ať ti to „zařve“, když ho přidáš moc, než aby ti to
zdechlo…
asi bych ti doporučila, udělat si kondiční jízdy a trénovat jen rozjezdy,
protože jinak, než praxí se to nenaučíš…protože k autu se musíš
chovat jako k živé bytosti a „cítit“ ho (teď se možná někteří
smějí, ale motor se dá opravdu vychovat k obrazu svému)…
pokud se nenaučíš respektovat chování auta, nikdy nebudeš dobrý
řidič…v tom případě raději neřiď…možná někomu
zachráníš život…