Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.prosinec 12:44

ach jo…komu ty řidičáky dneska nedají…
za prvé je úplně jedno, jestli máš benzín, nebo naftu…ale to jen tak mimochodem…
a jak můžeš napsat takovou kravinu – rozjedu se bez plynu…jo ale tak jedine z kopce, nebo při dobré manipulaci ze spojkou (kdy ji lehce pálíš, protože ji máš jen napůl) po rovině…většina dnešních aut si totiž přidá plyn sama (starou škodovku, třeba stodvacítku na tebe, to by ses aspoň naučila rozjezdy)…ale přidává jen do určité doby…pokud budeš jen pouštět spojku, tak ti to samozřejmě „zdeche“…když pominu to, že ničíš motor, tak to, že člověk za tebou nečeká, že se skokem zastavíš, může do tebe nabořit zezadu…
základem správného rozjetí, je naučit se ovlátat spojku a plyn v harmonii…tj. jakmile pouštím spojku, lehce přidávám plyn a musím cítit, že auto chce jet…do kopce tohle platí ještě více…samozřejmě z kopce ho nebude muset být tolik, ale do kopce se bez více plynu zase vůbec nerozjedeš…
a ařt raději ať ti to „zařve“, když ho přidáš moc, než aby ti to zdechlo…
asi bych ti doporučila, udělat si kondiční jízdy a trénovat jen rozjezdy, protože jinak, než praxí se to nenaučíš…protože k autu se musíš chovat jako k živé bytosti a „cítit“ ho (teď se možná někteří smějí, ale motor se dá opravdu vychovat k obrazu svému)…
pokud se nenaučíš respektovat chování auta, nikdy nebudeš dobrý řidič…v tom případě raději neřiď…možná někomu zachráníš život…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.prosinec 12:46

ach jo…komu ty řidičáky dneska nedají…
za prvé je úplně jedno, jestli máš benzín, nebo naftu…ale to jen tak mimochodem…
a jak můžeš napsat takovou kravinu – rozjedu se bez plynu…jo ale tak jedine z kopce, nebo při dobré manipulaci ze spojkou (kdy ji lehce pálíš, protože ji máš jen napůl) po rovině…většina dnešních aut si totiž přidá plyn sama (starou škodovku, třeba stodvacítku na tebe, to by ses aspoň naučila rozjezdy)…ale přidává jen do určité doby…pokud budeš jen pouštět spojku, tak ti to samozřejmě „zdeche“…když pominu to, že ničíš motor, tak člověk za tebou nečeká, že se skokem zastavíš a může do tebe nabořit zezadu…
základem správného rozjetí, je naučit se ovlátat spojku a plyn v harmonii…tj. jakmile pouštím spojku, lehce přidávám plyn a musím cítit, že auto chce jet…do kopce tohle souznění tohle platí ještě více…samozřejmě z kopce nebude muset být plynu tolik, ale do kopce se bez více plynu zase vůbec nerozjedeš…
a ať raději ať ti to „zařve“, když ho přidáš moc, než aby ti to zdechlo…
asi bych ti doporučila, udělat si kondiční jízdy a trénovat jen rozjezdy, protože jinak, než praxí se to nenaučíš…protože k autu se musíš chovat jako k živé bytosti a „cítit“ ho (teď se možná někteří smějí, ale motor se dá opravdu vychovat k obrazu svému)…
pokud se nenaučíš respektovat chování auta, nikdy nebudeš dobrý řidič…v tom případě raději neřiď…možná někomu zachráníš život…