Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.říjen 18:46

Bez kontextu se dá brát, že jste danou otázku nevyřešila, když jste ji škrtla. Je pravda, že váš neobvyklý způsob mohl s vámi učitel prodiskutovat, i když záznam není podle jeho pravidel
Nejde přímo o test, ale o menší písemnou práci. V testech se zatrhává, pokud jde o výběr. Zde o výběr nešlo. . ..

Opravdu platí, že správná odpověď by měla být označena fajfkou. V tomto případě to ale není nutné. Píši k bodu 1, 2 to, co vím. Tím to končí.
Ale když se nechci k otázce vracet, označila bych si ji jiným způsobem, třeba tečkou.

My vám v tom nepomůžeme, je to opravdu neobvyklý způsob, přiznávám, že jsem se s takto označenou prací nesetkala.

Příště bude třeba, abyste psala práci tak, jak vyžaduje učitel.

Pokud je víc možnosti , to nebylo ve vašem případě, neřeším

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.říjen 18:50

Bez kontextu se dá brát, že jste danou otázku nevyřešila, když jste ji škrtla. Je pravda, že váš neobvyklý způsob mohl s vámi učitel prodiskutovat, i když záznam není podle jeho pravidel
Nejde přímo o test, ale o menší písemnou práci. V testech se zatrhává, pokud jde o výběr. Zde o výběr nešlo. . ..

Ve vašem případě nebylo nutné něco označovat. Psala jste k otázce 1, 2, 3 atd. To byl vše, označenií mohlo vyvolat pochybnost, že svou odpověď škrtáte. Je to matoucí.

Ale když se nechci k otázce vracet, označila bych si ji jiným způsobem, třeba tečkou.

My vám v tom nepomůžeme, je to opravdu neobvyklý způsob, přiznávám, že jsem se s takto označenou otázku nesetkala.

Příště bude třeba, abyste psala práci tak, jak vyžaduje učitel. Když nejde o test, jen psát a psát …

Pokud je víc možnosti , to nebylo ve vašem případě, neřeším . To by bylo jinak.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.říjen 19:36

Bez kontextu se dá brát, že jste danou otázku nevyřešila, když jste ji škrtla. Je pravda, že váš neobvyklý způsob mohl s vámi učitel prodiskutovat, i když záznam není podle jeho pravidel
Nejde přímo o test, ale o menší písemnou práci. V testech se zatrhává, pokud jde o výběr. Zde o výběr nešlo. . ..

Ve vašem případě nebylo nutné něco označovat. Psala jste k otázce 1, 2, 3 atd. To byl vše, označenií mohlo vyvolat pochybnost, že svou odpověď škrtáte. Je to matoucí.

Ale když se nechci k otázce vracet, označila bych si ji jiným způsobem, třeba na konci tečkou.

My vám v tom nepomůžeme, je to opravdu neobvyklý způsob značení , přiznávám, že jsem se s takto označenou otázku nesetkala.

Příště bude třeba, abyste psala práci a dodržovala úpravu tak, jak vyžaduje učitel. Když nejde o test, jen psát a psát …

Pokud je víc možnosti , to nebylo ve vašem případě, neřeším. To by bylo jinak.