Odpověděl/a – 20.říjen 15:49
Pokud máš Facebook, což podle odkazu na FB stránky na tvých webovkách
máš, existuje spoustu skupin a stránek na toto téma. Jedna za všechny:
Unie grafického designu – https://www.facebook.com/groups/uniegd/?ref=br_rs
Kolem webů se také trochu motám, i když jen jako textař. Ale zkusím
tedy za sebe.
Design není v první řadě o tom, jak to vypadá, ale jestli to funguje a
jestli najdou tvoji návštěvníci to, co hledají. Zkus se sám sebe nebo
nezaujatých blízkých/kamarádů zeptat, jestli tam našli vše, co
chtěli.
Druhá věc, která je dnes už prakticky povinností, je responzivita – tedy
pro laika, aby byla stránka dobře zobrazitelná i na telefonech a tabletech.
To koukám není a proto bych na tom zkusila nějak zapracovat. Třeba wordpress
už má přednastavené šablony, kterým jen změníš texty a barvy a už jsou
takto použitelné univerzálně na všechny zařízení.
Co se týče grafiky, nahoře vidím ošklivou věc s tím logem, jak se ti tam
dělají ty bílé pixely. To by nemělo být.
Možná víc zviditelnit, že jste autoservis. Na první pohled bych nevěděla,
jestli jste autoservis, nabídka leasingů, operativních leasingů, nabídka
havarijka nebo podobně. To, co nabízíte, by mělo uživatele okamžitě
upoutat.
Jinak chválím dvoujazyčnost, jen bych přidala angličtinu.
Chválím také to, že tam nemáte přehršel zbytečného textu a minimalizovali jste to jen na to nutné. To je v dnešní uspěchané době dobrá věc, nikdo nebude číst romány :)
Odpověděl/a – 20.říjen 15:55
Pokud máš Facebook, což podle odkazu na FB stránky na tvých webovkách
máš, existuje spoustu skupin a stránek na toto téma. Jedna za všechny:
Unie grafického designu – https://www.facebook.com/groups/uniegd/?ref=br_rs
Kolem webů se také trochu motám, i když jen jako textař. Ale zkusím
tedy za sebe:
Design není v první řadě o tom, jak to vypadá, ale jestli to funguje a
jestli najdou tvoji návštěvníci to, co hledají. Zkus se sám sebe nebo
nezaujatých blízkých/kamarádů zeptat, jestli tam našli vše, co
chtěli.
Druhá věc, která je dnes už prakticky povinností, je RESPONZIVITA – tedy
pro laika, aby byla stránka dobře zobrazitelná i na telefonech a tabletech.
To koukám není a proto bych na tom zkusila nějak zapracovat. Třeba wordpress
už má přednastavené ŠABLONY, kterým jen změníš texty a barvy a už jsou
takto použitelné univerzálně na všechny zařízení.
Co se týče grafiky, nahoře vidím OŠKLIVOU VĚC S TÍM LOGEM, jak se ti tam
dělají ty bílé pixely. To by nemělo být.
Možná víc ZVIDITELNIT, že jste AUTOSERVIS. Na první pohled bych nevěděla,
jestli jste autoservis, nabídka leasingů, operativních leasingů, nabídka
havarijka nebo podobně. To, co nabízíte, by mělo uživatele okamžitě
upoutat.
Jinak chválím dvoujazyčnost, jen bych přidala angličtinu.
Chválím také to, že tam nemáte přehršel zbytečného textu a minimalizovali jste to jen na to nutné. To je v dnešní uspěchané době dobrá věc, nikdo nebude číst romány :)
Grafickou stránku určitě dopilujte, vizuál je velmi zastaralý. Dnes frčí spíš tzv. landing page, to jsou ty stránky, kde jen kolečkem scrolluješ a nemusíš překlikávat na záložkách a vše je rozděleno barevnými pruhy s jednotlivými sekcemi. Tohle zbožňují počítače i mobily :) Příklad zde: http://www.cafeteria.benefitycafe.cz/?gclid=CjwKEAjw1qHABRDU9qaXs4rtiS0SJADNzJiscvxAYMIwOfzLTLvE6V7162KVF1u_d1Ww51EWa4QWphoCLbbw_wcB