Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.říjen 17:10

Pokud můžu mluvit za sebe a spousty lidí v mém okolí:

1.) Zpravodajství – způsob, jak Nova informace předává, jak mezi seriózní zprávy vkládá informace bulvárního charakteru, do tragických událostí vkládají srdceryvnou hudbu, spoustu patosu. Mimochodem, vidělas někdy tohle video?
https://www.y­outube.com/wat­ch?v=LK87xOOD­kYU

2.) Nekonečné seriály – z pojmu „seriál“ udělali prakticky nadávku. TV produkce, kterou píší scenáristé jako ve fabrice a točí se na koleni, degraduje filmařskou profesi, na jednu scénu mají herci často maximálně dva pokusy. Nepoctivé, s cílem jen namotat si pravidelné publikum (=zisk).

3.) Snaha se zavděčit co největší mase diváků bez ohledu na to, jestli to z nich dělá ještě větší telata, téměř nulová snaha vzdělávat (pardon pár výjimkám).

Myslím, že i komerční stanice se dá dělat dobře. Viz počátky Primy Cool nebo Zoom. Ale to už jsou jiné typy TV stanic, s určitým zaměřením a konkrétnější cílovou skupinou.

P.S.: Všechno jsou to jen subjektivní názory a na druhou stranu chápu, že byznys je prostě byznys :)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.říjen 17:13

Pokud můžu mluvit za sebe a spousty lidí v mém okolí:

1.) Zpravodajství – způsob, jak Nova informace předává, jak mezi seriózní zprávy vkládá informace bulvárního charakteru, do tragických událostí vkládají srdceryvnou hudbu, spoustu patosu. Mimochodem, vidělas někdy tohle video?
https://www.y­outube.com/wat­ch?v=LK87xOOD­kYU

2.) Nekonečné seriály – z pojmu „seriál“ udělali prakticky nadávku. TV produkce, kterou píší scenáristé jako ve fabrice. Točí se na koleni, degraduje to filmařskou profesi. Na jednu scénu mají herci často maximálně dva pokusy. Nepoctivá rychlá práce, s cílem jen namotat si pravidelné publikum (=zisk).

3.) Snaha se zavděčit co největší mase diváků bez ohledu na to, jestli to z nich dělá ještě větší telata. Téměř nulová snaha vzdělávat (pardon pár výjimkám, třeba ve Víkendu bývají zajímavé reportáže).

Myslím, že i komerční stanice se dá dělat dobře. Viz počátky Primy Cool nebo Zoom. Ale to už jsou jiné typy TV stanic, s určitým zaměřením a konkrétnější cílovou skupinou.

P.S.: Všechno jsou to jen subjektivní názory a na druhou stranu chápu, že byznys je prostě byznys :)