Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.červen 18:23

Můj tip je, že je to HP. Podle mne jste někde v komunikaci se servisem HP udělala chybu, protože jinak funguje na jedničku. Reklamoval jsem 3 tiskárny (na různé adresy i za kamarády, tj. na jiná jména) a vždy vše proběhlo během 5 dnů a bez komplikací. Vždy poslali novou tiskárnu v originálním balení, nikdo se na nic neptal. Pravda ale je, že všechny tiskárny byly po zakoupení registrovány.

Zkuste s nimi znovu komunikovat. Pokud to nepůjde nebo si nejste jistá, že to zvládnete, vyřiďte to s prodejcem, který vše zajistí. Pokud jste prvotní reklamaci nezadala přes prodejce, tak on ani neví, že je nějaký problém. Klidně mu vše popište, případně předejte předešlé dokumenty. Slušný prodejce se dál ptát nebude. Vyřídit reklamaci je jeho povinnost.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červen 22:24

Můj tip je, že je to HP. Podle mne jste někde v komunikaci se servisem HP udělala chybu, protože jinak funguje na jedničku. Reklamoval jsem 3 tiskárny (na různé adresy i za kamarády, tj. na jiná jména) a vždy vše proběhlo během 5 dnů a bez komplikací. Vždy poslali novou tiskárnu v originálním balení, nikdo se na nic neptal. Pravda ale je, že všechny tiskárny byly po zakoupení registrovány.

Zkuste s nimi znovu komunikovat. Pokud to nepůjde nebo si nejste jistá, že to zvládnete, vyřiďte to s prodejcem, který vše zajistí. Pokud jste prvotní reklamaci nezadala přes prodejce, tak on ani neví, že je nějaký problém. Klidně mu vše popište, případně předejte předešlé dokumenty. Slušný prodejce se dál ptát nebude. Vyřídit reklamaci je jeho povinnost.
Doplňuji:
To máte asi vskutku smůlu. Když už se model nevyrábí, tak buď pošlou nástupce (nový model) nebo si tiskárnu v servisu nechají a pošlou dobrozdání na základě kterého dostanete peníze zpět od prodejce.

Ale jak jsem psal, je-li problém, řešte ho s prodejcem. Ten je Vám blíž a zodpovídá za vyřešení problému opravou, výměnou nebo vrácením kupní ceny.