Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.květen 16:27

V době kdy jsem maturoval já, se o bibli neučilo. Do náboženstí jsem nechodil, nejsem věřící / tedy alespoň ne, jak je to chápáno dnes ve vstahu k církvi/ a přesto jsme všichni věděli kdo to byl Jidáš. Myslím, že to bezesporu opatří k všeobecným vědomostem. Jakýsi všeobecný přehled by měl mít podle mého každý, ať už se to ve škole učí nebo ne.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.květen 17:03

V době kdy jsem maturoval já, se o bibli neučilo. Do náboženstí jsem nechodil, nejsem věřící / tedy alespoň ne, jak je to chápáno dnes ve vstahu k církvi/ a přesto jsme všichni věděli kdo to byl Jidáš. Myslím, že to bezesporu opatří k všeobecným vědomostem. Jakýsi všeobecný přehled by měl mít podle mého každý, ať už se to ve škole učí nebo ne.
Doplňuji:
usím souhlasit s gecem, jsou lidé chytří a ti míň chytří. Bohužel občas přijdu do styku s dnešními středoškoláky. Bohužel, jsem přesvědčen o tom že celá řada současných maturantů má tzakové znalosti, že kdyby jsme měli my takové při vstupu na střední školu, tak jsme se na ni nikdy nedostali. Na druhé straně je třeba zmínit i tu menšinu, chytrých a velmi šikovných. Neni třeba se učit o bibli, ale jsem přesvědčen o tom, že alespoň povrchní znalost o tom, kdo to byl Jidáš patří nejen k všeobecnému přehledu ale svým způobem i k naší kultuře a.
Malá poznámka na závěr : V uplynulem týdnu jsem se setkal s mladým inženýrem, pro kterého byl neřešitelný problém poslat peníze poštovní poukázkou. Nikdy to nedělal , nepotřeboval a neuměl si v tom poradit. V takových chvílích nezbývá než silně zapochybovat o kvalitě současného školství a vzdělávání. Přesto jsem přesvědčen, že ani takovéto případy nelze svádět na učitele. Spíše je třeba se zamyslet nad výchovou v rodinách a ve společnosti vůbec.