Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.leden 11:43

Jestliže si přečteš smlouvu (a Všeobecné podmínky), nepochybně zjistíš, že operátor má na takový postup právo (koneckonců – kdo tu smlouvu vytvořil, že?)…
😉
Jak to vyřešit? – najít si vyhovující „paušál“ třeba u jiného operátora a nechat si přenést číslo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.leden 23:47

Jestliže si přečteš smlouvu (a Všeobecné podmínky), nepochybně zjistíš, že operátor má na takový postup právo (koneckonců – kdo tu smlouvu vytvořil, že?)…
😉
Jak to vyřešit? – najít si vyhovující „paušál“ třeba u jiného operátora a nechat si přenést číslo.

Doplňuji:
To máš tak…
Pro operátora je výhodné, když ´držíš hubu a krok´ – tedy platíš a nebrbleš… Logicky.
V momentě, kdy získáš nějakou lepší nabídku a ´pohrozíš´, že ji využiješ, operátor ´sleví´ – ví, že na tobě vydělá i ´za desetinu´, hlavně, když u něj zůstaneš…
😉