Odpověděl/a – 30.leden 11:43
Jestliže si přečteš smlouvu (a Všeobecné podmínky), nepochybně
zjistíš, že operátor má na takový postup právo (koneckonců – kdo tu
smlouvu vytvořil, že?)…
😉
Jak to vyřešit? – najít si vyhovující „paušál“ třeba u jiného
operátora a nechat si přenést číslo.
Odpověděl/a – 30.leden 23:47
Jestliže si přečteš smlouvu (a Všeobecné podmínky), nepochybně
zjistíš, že operátor má na takový postup právo (koneckonců – kdo tu
smlouvu vytvořil, že?)…
😉
Jak to vyřešit? – najít si vyhovující „paušál“ třeba u jiného
operátora a nechat si přenést číslo.
Doplňuji:
To máš tak…
Pro operátora je výhodné, když ´držíš hubu a krok´ – tedy platíš a
nebrbleš… Logicky.
V momentě, kdy získáš nějakou lepší nabídku a ´pohrozíš´, že ji
využiješ, operátor ´sleví´ – ví, že na tobě vydělá i ´za
desetinu´, hlavně, když u něj zůstaneš…
😉