Odpověděl/a – 14.červen 21:39
jak kterej. jsem sběratel tanků takže o tom dost vím. Starý T34 klakson neměly,T55 měly elektrický s tím, že v některých verzích např VT55, MT55,BT55 je klakson na stlačený vzduch. Moderní tanky zpravidla mají klakson(elektrický či vzduchový.,ikdyž ho většinou nepotřebuješ,přehlídnout tank na silnici fakt nejde.A navíc tanky moc po silnici nejezdí,rozhodně ne na ocelových pásech takže k čemu by jim byl.
jestli tě vojenská technika zajímá klidně napiš.
Odpověděl/a – 18.červen 20:27
jak kterej. jsem sběratel tanků takže o tom dost vím. Starý T34 klakson neměly,T55 měly elektrický s tím, že v některých verzích např VT55, MT55,BT55 je klakson na stlačený vzduch. Moderní tanky zpravidla mají klakson(elektrický či vzduchový.,ikdyž ho většinou nepotřebuješ,přehlídnout tank na silnici fakt nejde.A navíc tanky moc po silnici nejezdí,rozhodně ne na ocelových pásech takže k čemu by jim byl.
jestli tě vojenská technika zajímá klidně napiš.
Doplňuji:
pokud nemá nastartovaný motor, tak elektrický klakson samozřejmě funguje,.
U některých typů tanků (napřT55 a jeho verze) je možno startovat motor
stlačeným vzduchem,tento vzduch lze použít i na tlakový klakson.
Jen nevím k čemu by někdo používal u stojícího nenastartovaného tanku
klakson. Několik tanků mám a to hlavně ty ženijní(VT55,VT34,BT55…) a
klakson používám jen při použití navijáku při vyproš´tování jako
výstrahu.
Za jízdy jsem klakson nikdy nepoužil a to díky tomu že v tanku stejně
málokdy jedeš sám,máš navigátora,jestli jsi ho někdy řídíl nebo
v něm jel víš že z něj je kulový vidět. Dozadu nevidíš vůbec a do
stran taky mizerně,přes rameno jeřábu.U bojového tanku to není o nic
lepší,ikdyž nemá vpravo rameno jeřábu.
Proto tvoří osádku tanku více lidí.A je jedno jseli to je vyproš´tovací
tank nebo ten s kanonem.