Odpověděl/a – 27.únor 22:41
dříve to tak bylo, ale jezdilo se pomalu.předchůdce aut byly koně a
kočáry ty jezdily na dřevěných kolech a bez pérování.tedy aspoń ty
starý.a taky to jezdilo a dost rychle.
A aut by to šlo taky ale po dnešních silnicích a při rychlosti jakou se
dnes jezdí by šla náprava brzy do háje a nebo by ti zachvíli jela jenom
kastle po asfaltu:-)
Jinak nejlepší typ odpružení jsou listový pera. Já je na autě mám a můžeš jet třeba stovkou po dírách a skoro to nepoznáš.
Odpověděl/a – 27.únor 22:56
dříve to tak bylo, ale jezdilo se pomalu.předchůdce aut byly koně a
kočáry ty jezdily na dřevěných kolech a bez pérování.tedy aspoń ty
starý.a taky to jezdilo a dost rychle.
A aut by to šlo taky ale po dnešních silnicích a při rychlosti jakou se
dnes jezdí by šla náprava brzy do háje a nebo by ti zachvíli jela jenom
kastle po asfaltu:-)
Jinak nejlepší typ odpružení jsou listový pera. Já je na autě mám a
můžeš jet třeba stovkou po dírách a skoro to nepoznáš.
Doplňuji:
ten kdo tady píše že dumpery jsou bez odpružení, tak v tom asi nikdy
nejel. Možná leda ty ruský,ale dnešní mají hydraulické tlumiče.. Jezdil
jsem s CAT 777 a ten odpružení má. S nákladem 200 tun by pneu dostávalo
hrozně na prdel,kdyby to bylo natvrdo.Lom není letištní dráha.I blbej tank
VT55 má odpružený pojezdový kola.