Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 19:23

Nepočítal jsem to, ale pokud je to 70 km v hod. Je to obrovská rychlost na jednostranný čelní náraz. Většinou se pasažérovi utrhají vnitřnosti a on sám bývá povrchově nezraněn.
Na silnici, pokud nenarazí třeba do stromu se ta kinetická energie likviduje pomaleji ( deformace karoserie, tření o vozovku apod.) a dráha dojezdu je delší. Pokud narazí do překážky je to jako ten volný pád. Pokud je to čelní střet vozidel je to ještě horší neboť se kinetická energie sčítá z obou vozidel.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 19:25

Nepočítal jsem to, ale pokud je to 70 km v hod. Je to obrovská rychlost na jednostranný čelní náraz. Většinou se pasažérovi utrhají vnitřnosti a on sám bývá povrchově nezraněn.
Na silnici, pokud nenarazí třeba do stromu se ta kinetická energie likviduje pomaleji ( deformace karoserie, tření o vozovku apod.) a dráha dojezdu je delší. Pokud narazí do překážky je to jako ten volný pád. Pokud je to čelní střet vozidel je to ještě horší neboť se kinetická energie sčítá z obou vozidel.
Doplňuji:
Hlavní příčinou smrti v těchto případech jsou ale ty utrhané vnitřnosti. Ony totiž nemají bezpečnostní pás.