Odpověděl/a – 18.listopad 0:04
Podobný problém jsem řešil před ~měsícem na 1 ze svých 2 schránek
na Seznamu (zřejmě někdo z adresátů [snad mi pomůže náhoda a praskne to
na něj] hrubě porušil Netiketu – viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Netiketa ). Použil jsem
dále popsaný postup a mám od té doby pokoj. (Musím sice každou mailovou
adresu, o kterou mám zájem, ukládat do Adresáře této své mail.
schránky, ale není to moc pracné a vyplatí se to.) POPIS POSTUPU : Na horní
liště klepni „Nastavení“ | klepni na „Filtry“ | zafajfkuj>
„Filtr je aktivní“ | rozbal> „???“ | klepni na „Odesilatel není
v mém adresáři“ | rozbal „Proveď tuto akci“ | klepni na „Smaž
zprávu“ | klepni na „Uložit filtr“ | klepni na modré pole vpravo dole
„Uložit a zavřít“. A JE VYMALOVÁNO ! Ty spamy si stejně můžete
prohlédnout v Koši – smažou se automaticky (podle toho, jak si to
nastavíte) při odhlášení | po 7mi dnech | po 30ti dnech. (Zajímalo by mne,
zda to pomohlo i Vám, dejte prosím vědět.)
Nevím, proč „cochee“ tak chválí gmail a mailové klienty. Seznam
(i Centrum) přepravuje přílohy v součtu <10 MB – to gmail ani omylem
; Seznam (i Centrum) přepravuje samorozbalitelné rary (i kdyby byly
zaheslované – gmail odmítá i nezaheslované (asi proto, že je neumí
automaticky profízlovat pro FBI). – Mailoví klienti zpravidla stahují
maily na místní HDD (zabírá to tam hafo místa, a jedinou výhodu [pracovat
s nimi offline] asi využívá málokdo). Já jich zkoušel několik,
Thunderbird se mi zdál z nich nejlepší. Ale občas totálně zmršil
formátování textu, a tak jsem se s ním rozloučil …
Odpověděl/a – 18.listopad 16:44
Podobný problém jsem řešil před ~měsícem na 1 ze svých 2 schránek
na Seznamu (zřejmě někdo z adresátů [snad mi pomůže náhoda a praskne to
na něj] hrubě porušil Netiketu – viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Netiketa ). Použil jsem
dále popsaný postup a mám od té doby pokoj. (Musím sice každou mailovou
adresu, o kterou mám zájem, ukládat do Adresáře této své mail.
schránky, ale není to moc pracné a vyplatí se to.) POPIS POSTUPU : Na horní
liště klepni „Nastavení“ | klepni na „Filtry“ | zafajfkuj>
„Filtr je aktivní“ | rozbal> „???“ | klepni na „Odesilatel není
v mém adresáři“ | rozbal „Proveď tuto akci“ | klepni na „Smaž
zprávu“ | klepni na „Uložit filtr“ | klepni na modré pole vpravo dole
„Uložit a zavřít“. A JE VYMALOVÁNO ! Ty spamy si stejně můžete
prohlédnout v Koši – smažou se automaticky (podle toho, jak si to
nastavíte) při odhlášení | po 7mi dnech | po 30ti dnech. (Zajímalo by mne,
zda to pomohlo i Vám, dejte prosím vědět.)
Nevím, proč „cochee“ tak chválí gmail a mailové klienty. Seznam
(i Centrum) přepravuje přílohy v součtu <10 MB – to gmail ani omylem
; Seznam (i Centrum) přepravuje samorozbalitelné rary (i kdyby byly
zaheslované – gmail odmítá i nezaheslované (asi proto, že je neumí
automaticky profízlovat pro FBI). – Mailoví klienti zpravidla stahují
maily na místní HDD (zabírá to tam hafo místa, a jedinou výhodu [pracovat
s nimi offline] asi využívá málokdo). Já jich zkoušel několik,
Thunderbird se mi zdál z nich nejlepší. Ale občas totálně zmršil
formátování textu, a tak jsem se s ním rozloučil …
Doplňuji:
Doplňuji : Doporučuji si mazání Koše nastavit na „po 30ti dnech“. Pak
máte 30 dnů času si prohlédnout ty maily, které vám „spamový filtr“
hodil do Koše, a pokud máte o některou adresu odesilatele zájem, vrátit
příslušný mail do „Přijaté“ a jeho mailovou adresu uložit do
Adresáře.