Odpověděl/a – 7.září 0:14
To, že se navrčíš testové otázky je hloupost, která tě může potom
mrzet. ty hodiny s dobrým instruktorem nejsou jen o teorii, ale mnohý
instruktor dává do "placuů praktické zkušenosti, které nikde nevyčteš.
Jistě testová křižovatka je testová křižovatka, ale třeba v praxi 80 %
řidičů zapomíná na zcela zásadní přednost zprava. A jsou právě fígle
které je potřeba slyšet od zkušeného jak na to nezapomenout.
Je to jen příklad – osobně jsem se víc naučil sluchem než očima.
Odpověděl/a – 7.září 0:19
To, že se navrčíš testové otázky je hloupost, která tě může potom
mrzet. ty hodiny s dobrým instruktorem nejsou jen o teorii, ale mnohý
instruktor dává do "placuů praktické zkušenosti, které nikde nevyčteš.
Jistě testová křižovatka je testová křižovatka, ale třeba v praxi 80 %
řidičů zapomíná na zcela zásadní přednost zprava. A jsou právě fígle
které je potřeba slyšet od zkušeného jak na to nezapomenout.
Je to jen příklad – osobně jsem se víc naučil sluchem než očima.
Doplňuji:
Mimochodem – říká se, že trochu slušněji řidit umí řidič když
najede okolo 20 tisíc kilometrů za dva až tři roky než si lecos uvědomí.
Točit volantem a šlapat na pedály se naučíš dnes na PC, ale používat
mozek, cit, naučit se ohleduplnosti – to se musí naučit životem. Ale aby
to ten život začal vnímat, je dobré slyšet co z řidiče dělá
slušnějšího řidiče. A to právě občas instruktoři na lekcích
říkají.