Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.srpen 13:48

Vysvětlení je prosté, kromě nebetyčné laxnosti, jíž zmiňuje tom, je za tím opět obyčejný byznys. Zkrátka neradi ztrácejí ovečky a tím počet přístupů.
V minulosti v podobných případech zdlouhavě přemlouvali žadatele a vyzývali, aby si to uživatel ještě rozmyslel a nepodléhal momentálním rozladěným náladám a rozpoložením, že se pracuje na zlepšení úrovně, která ty slušnější soustavně odrazovala.
Dnes už to jen nechávají „vyhnít“, takže značné procento rezignovalo a nechalo svůj profil jen jako spícího agenta a odešlo na kvalitnější weby.
Výsledek je, že kvantita žalostně doplácí na kvalitu, leč pro někoho je zřejmě obchodní obrat cennější. I proto jsou trpěny příspěvky na hraně, jejichž životnost na seriózních webech, by byla sotva pár minut.
Nejjednodušší je reagovat dle rady hanulky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.srpen 14:05

Vysvětlení je prosté, kromě nebetyčné laxnosti, jíž zmiňuje tom, je za tím opět obyčejný byznys. Zkrátka neradi ztrácejí ovečky a tím počet přístupů.
V minulosti v podobných případech zdlouhavě přemlouvali žadatele a vyzývali, aby si to uživatel ještě rozmyslel a nepodléhal momentálním rozladěným náladám a rozpoložením, že se pracuje na zlepšení úrovně, která ty slušnější soustavně odrazovala.
Dnes už to jen nechávají „vyhnít“, takže značné procento rezignovalo a nechalo svůj profil jen jako spícího agenta a odešlo na kvalitnější weby.
Výsledek je, že kvantita žalostně doplácí na kvalitu, leč pro někoho je zřejmě obchodní obrat cennější. I proto jsou trpěny příspěvky na hraně, jejichž životnost na seriózních webech, by byla sotva pár minut.
Nejjednodušší je reagovat dle rady hanulky.
Doplňuji:
Po podobných zkušenostech, jsem se sám dostal až do stádia osobní komunikace na modřanské pobočce ASPA a.s.