anonym
Odpověděl/a – 11.srpen 13:48
Vysvětlení je prosté, kromě nebetyčné laxnosti, jíž zmiňuje tom, je
za tím opět obyčejný byznys. Zkrátka neradi ztrácejí ovečky a tím
počet přístupů.
V minulosti v podobných případech zdlouhavě přemlouvali žadatele a
vyzývali, aby si to uživatel ještě rozmyslel a nepodléhal momentálním
rozladěným náladám a rozpoložením, že se pracuje na zlepšení úrovně,
která ty slušnější soustavně odrazovala.
Dnes už to jen nechávají „vyhnít“, takže značné procento rezignovalo
a nechalo svůj profil jen jako spícího agenta a odešlo na kvalitnější
weby.
Výsledek je, že kvantita žalostně doplácí na kvalitu, leč pro někoho je
zřejmě obchodní obrat cennější. I proto jsou trpěny příspěvky na
hraně, jejichž životnost na seriózních webech, by byla sotva pár
minut.
Nejjednodušší je reagovat dle rady hanulky.
anonym
Odpověděl/a – 11.srpen 14:05
Vysvětlení je prosté, kromě nebetyčné laxnosti, jíž zmiňuje tom, je
za tím opět obyčejný byznys. Zkrátka neradi ztrácejí ovečky a tím
počet přístupů.
V minulosti v podobných případech zdlouhavě přemlouvali žadatele a
vyzývali, aby si to uživatel ještě rozmyslel a nepodléhal momentálním
rozladěným náladám a rozpoložením, že se pracuje na zlepšení úrovně,
která ty slušnější soustavně odrazovala.
Dnes už to jen nechávají „vyhnít“, takže značné procento rezignovalo
a nechalo svůj profil jen jako spícího agenta a odešlo na kvalitnější
weby.
Výsledek je, že kvantita žalostně doplácí na kvalitu, leč pro někoho je
zřejmě obchodní obrat cennější. I proto jsou trpěny příspěvky na
hraně, jejichž životnost na seriózních webech, by byla sotva pár
minut.
Nejjednodušší je reagovat dle rady hanulky.
Doplňuji:
Po podobných zkušenostech, jsem se sám dostal až do stádia osobní
komunikace na modřanské pobočce ASPA a.s.