Avatar uživatele

Proč nikdo nereaguje na mou žádost o zrušení účtu?

Minulý týden jsem zaslal na mail info@odpovedi.cz žádost o zrušení mého profilu na Odpovědi.cz. Současně jsem i označil jednu z mých otázek jako závadnou. Ta byla hned do druhého dne smazána a přišel mi info mail. Ovšem účet mi funguje dál. Mám čekat nebo se mám obrátit na někoho jiného?
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi. Zkusím jim zavolat, přes e-mail se dělá dobře mrtvýho brouka.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Protože admini tady nejsou od toho,aby se zabývali takovými "prkotinami" jako jsme my. Zřejmě usnuli na pomyslných vavřínech,nebo se poplácávají se po ramenou jak jsou dobří. Ta další varianta je,že své "těžce vydělané" hmotné statky utrácejí a užívají si prázdnin.Dluží mi také odpovědi už dost dlouhou dobu.I když je pravda,že jejich dosavadní odpovědi jsou stylu,"vlk se nažral a koza zůstala celá".

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Vysvětlení je prosté, kromě nebetyčné laxnosti, jíž zmiňuje tom, je za tím opět obyčejný byznys. Zkrátka neradi ztrácejí ovečky a tím počet přístupů.
V minulosti v podobných případech zdlouhavě přemlouvali žadatele a vyzývali, aby si to uživatel ještě rozmyslel a nepodléhal momentálním rozladěným náladám a rozpoložením, že se pracuje na zlepšení úrovně, která ty slušnější soustavně odrazovala.
Dnes už to jen nechávají "vyhnít", takže značné procento rezignovalo a nechalo svůj profil jen jako spícího agenta a odešlo na kvalitnější weby.
Výsledek je, že kvantita žalostně doplácí na kvalitu, leč pro někoho je zřejmě obchodní obrat cennější. I proto jsou trpěny příspěvky na hraně, jejichž životnost na seriózních webech, by byla sotva pár minut.
Nejjednodušší je reagovat dle rady hanulky.
Doplňuji:
Po podobných zkušenostech, jsem se sám dostal až do stádia osobní komunikace na modřanské pobočce ASPA a.s.


Avatar uživatele
Zlatý

admini sou na kopálku a lízaj algidu

já žádal v červnu o deaktivaci účtu a taky furt čekám....zřejmě je na to dlouhá fronta


Avatar uživatele
Zlatý

nech to běžet............ po čase se třeba vrátíš- je to tu návykové


Avatar uživatele
Zlatý

přesně tak potěš klobás, jak jsem se nemohla přihlásit dali mi jiné heslo založila třetí profil oni o tom vědí a nikoho to netrápí - jeden Briketka je již deaktivován, ale ten další Tsarbomba nikoli o to jsem je taky žádala, klidně bych s ním mohla pracovat, ale proč bych to dělala každý ví jak se jmenuje a měla jsem ho jen dočasně !!

radím telefónek :DD


Avatar uživatele
Zlatý

Asi proto, že to je zbytečné.
Otázky i odp. máš privátní, tak se prostě přestaň přihlašovatt a hotovo.


Avatar uživatele

Řekla bych, že pravda bude někde mezi tomem004, Dr.Axlem a Terry. Napsat žádost o zrušení účtu je jedna věc. Druhá byznys.
Díky hysterii, která tu dost často vládne, by asi administrátor nedělal nic jiného, než rušil a znovu obnovoval účty jednotlivých členů.
Souhlasím s terry, že pokud jsi požádal o zrušení profilu, nemá smysl se znovu přihlašovat a doptávat. Čekala bych a neřešila, kdy mi profil bude smazán. Maximálně bych se připomenula prostřednictvím mailu.
Pokud sem nechceš chodit, nikdo Tě k tomu nemůže přinutit tím, že tu máš otevřený profil.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele

anonym

Ad ocko, tazatel má naopak profil uzavřený, takže jsi nejspíš chtěla napsat zaregistrovaný profil?

Avatar uživatele

anonym

No jestli makají tak jako admin u nás v práci, tak to teda potěš klobás...:)

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet

Zlatý Bedy 1525
Zlatý Michal Kole 1198
Zlatý mosoj 1028
Zlatý Hlada 949
Zlatý ge0rge 894
Zlatý www 829
Zlatý led 820
Zlatý badisko 818
Zlatý gecco 795
Zlatý arygnoc 674

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.