Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.červenec 0:04

Kontejnery mají hmotnostní limity navrženy tak, aby silniční nákladní auta , která mají výrazně nižší hmotnostní limity než vlaky. Společný limit pro železnice je 8 tun (7,9 velkých tun , 8,8 tun krátké ) tun na metr délky vlaku a 22,5 tun (22,1 velkých tun , 24.8 malé tuny ) na nápravu . Čtyři nápravy kontejner auto může trvat 90 tun (99,2 malých tun; 88,6 velkých tun). Vzhledem k tomu, kontejner je omezena na 30,5 tun (33,6 malých tun; 30,0 velkých tun) a v železniční vozy), jedno překrývání zjevně nepoužívá nosnost železnici. 20-noha (6.1 m) kontejnerem je omezena na 24 tun (26,5 malých tun; 23.6 velkých tun) a dva takové se vejde do auta na 40 stop (12,2 m) kontejneru, nebo dokonce tři, pokud dvakrát stohování, ale pokud ne čtyři velmi vysoké zatížení náprav je povoleno. Severoameričtí dráhy umožňují dva 53-noha (16.15 m) nebo čtyři 20-noha (6.1 m) kontejnery, jak je znázorněno na obrázcích na této stránce.
Dalším aspektem je maximální hmotnost vlaku. Maximální délka vlaku v Evropě, 750 m (2461 ft) dlouho může mít 50 kontejnerových vozů o celkové hmotnosti 2250 tun, tj. o 2480 malých tun; 2,210 dlouhé tun) a více, pokud 20 ft kontejnery jsou v ceně. To není tak daleko od hranice s využitím standardních evropských spojky . Poklepejte na stohování umožňuje vyžaduje vyšší hmotnost soupravy za smysluplné, protože je vyšší hmotnost vlaků, která šetří náklady. V USA, vazební AAR používá umožňuje mnohem vyšší hmotnost soupravy.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.červenec 0:06

Kontejnery mají hmotnostní limity navrženy tak, aby silniční nákladní auta , která mají výrazně nižší hmotnostní limity než vlaky. Společný limit pro železnice je 8 tun (7,9 velkých tun , 8,8 tun krátké ) tun na metr délky vlaku a 22,5 tun (22,1 velkých tun , 24.8 malé tuny ) na nápravu . Čtyři nápravy kontejner auto může trvat 90 tun (99,2 malých tun; 88,6 velkých tun). Vzhledem k tomu, kontejner je omezena na 30,5 tun (33,6 malých tun; 30,0 velkých tun) a v železniční vozy), jedno překrývání zjevně nepoužívá nosnost železnici. 20-noha (6.1 m) kontejnerem je omezena na 24 tun (26,5 malých tun; 23.6 velkých tun) a dva takové se vejde do auta na 40 stop (12,2 m) kontejneru, nebo dokonce tři, pokud dvakrát stohování, ale pokud ne čtyři velmi vysoké zatížení náprav je povoleno. Severoameričtí dráhy umožňují dva 53-noha (16.15 m) nebo čtyři 20-noha (6.1 m) kontejnery, jak je znázorněno na obrázcích na této stránce.
Dalším aspektem je maximální hmotnost vlaku. Maximální délka vlaku v Evropě, 750 m (2461 ft) dlouho může mít 50 kontejnerových vozů o celkové hmotnosti 2250 tun, tj. o 2480 malých tun; 2,210 dlouhé tun) a více, pokud 20 ft kontejnery jsou v ceně. To není tak daleko od hranice s využitím standardních evropských spojky . Poklepejte na stohování umožňuje vyžaduje vyšší hmotnost soupravy za smysluplné, protože je vyšší hmotnost vlaků, která šetří náklady. V USA, vazební AAR používá umožňuje mnohem vyšší hmotnost soupravy.
Doplňuji:
http://transla­te.google.cz/tran­slate?hl=cs&lan­gpair=en%7Ccs&u­=http://en.wi­kipedia.org/wi­ki/Double-stack_rail_tran­sport