Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.červenec 15:07

Kvůli lepšímu plnění válců, Píst při plnění vzduch nasává, kdežto do výfikových ventilů plyny tlačí a ještě je tam po pracovní době (výbuchu) tlak, není proto potřeba tak velký ventil. U nasávání by mohl vznikat částečně „podtlak“ a výkonost motoru by se rapidně snížila. Jsou i motory které mají dva sací ventily a jeden výfukový.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.červenec 20:14

Kvůli lepšímu plnění válců, Píst při plnění vzduch nasává, kdežto do výfikových ventilů plyny tlačí a ještě je tam po pracovní době (výbuchu) tlak, není proto potřeba tak velký ventil. U nasávání by mohl vznikat částečně „podtlak“ a výkonost motoru by se rapidně snížila. Jsou i motory které mají dva sací ventily a jeden výfukový.
Doplňuji:
jmhad raději to už nikde neříkej, všichni kdo o tom něco vědí by se ti jen smáli.
http://skoda.pan­da.cz/clanek.php3?id=433

Který motor má větší talíř u výfukového ventilu než sacího při stejném počtu. Rád se poučím.