Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 19:17

Přečtěte si konečně jediné střízlivé a profesionální hodnocení v odkazu od Hlady.
Všechny ostatní naše nářky mají jen subjektivní a emotivní charakter, nehledě k tomu, že provozovatel to stejně už nezmění.
Takže zbývá volba, buď jako barnajka – rezignovat a odejít anebo zůstat a se skřípotem zubů se podřídit. Prostě je to nezvratný proces. který se neptá, ale rovnou servíruje !!
viz: http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/chcete-stare-nebo-nove-odpovedi

Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/libi-se-vam-novy-vzhled-odpovedi

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 19:49

Přečtěte si konečně jediné střízlivé a profesionální hodnocení v odkazu od Hlady.
Všechny ostatní naše nářky mají jen subjektivní a emotivní charakter, nehledě k tomu, že provozovatel to stejně už nezmění.
Takže zbývá volba, buď jako barnajka – rezignovat a odejít anebo zůstat a se skřípotem zubů se podřídit. Prostě je to nezvratný proces. který se neptá, ale rovnou servíruje !!
viz: http://www.od­povedi.cz/otaz­ky/chcete-stare-nebo-nove-odpovedi
Doplňuji:
Poslal jsem odkaz špičkové IT firmě (s níž jsem ve firmě spolupracoval jako s jedním z osvědčených obchodních partnerů).
A výsledek? Uvedu jen břitký závěr -
" Naprosté zanedbání rozhodujícího faktoru u podobných zadání, sice přívětivého uživatelského rozhraní, místo optimalizace, naopak zvýšené nároky na výkon procesoru ". (Zkrátka proti trendu opravdu moderních a sofistikovaných řešení).
Takže dalšího komentáře snad netřeba.

Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/libi-se-vam-novy-vzhled-odpovedi