anonym
Odpověděl/a – 28.březen 19:17
Přečtěte si konečně jediné střízlivé a profesionální hodnocení
v odkazu od Hlady.
Všechny ostatní naše nářky mají jen subjektivní a emotivní charakter,
nehledě k tomu, že provozovatel to stejně už nezmění.
Takže zbývá volba, buď jako barnajka – rezignovat a odejít anebo zůstat
a se skřípotem zubů se podřídit. Prostě je to nezvratný proces. který se
neptá, ale rovnou servíruje !!
viz: http://www.odpovedi.cz/otazky/chcete-stare-nebo-nove-odpovedi
Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/libi-se-vam-novy-vzhled-odpovedi
anonym
Odpověděl/a – 28.březen 19:49
Přečtěte si konečně jediné střízlivé a profesionální hodnocení
v odkazu od Hlady.
Všechny ostatní naše nářky mají jen subjektivní a emotivní charakter,
nehledě k tomu, že provozovatel to stejně už nezmění.
Takže zbývá volba, buď jako barnajka – rezignovat a odejít anebo zůstat
a se skřípotem zubů se podřídit. Prostě je to nezvratný proces. který se
neptá, ale rovnou servíruje !!
viz: http://www.odpovedi.cz/otazky/chcete-stare-nebo-nove-odpovedi
Doplňuji:
Poslal jsem odkaz špičkové IT firmě (s níž jsem ve firmě spolupracoval
jako s jedním z osvědčených obchodních partnerů).
A výsledek? Uvedu jen břitký závěr -
" Naprosté zanedbání rozhodujícího faktoru u podobných zadání, sice
přívětivého uživatelského rozhraní, místo optimalizace, naopak
zvýšené nároky na výkon procesoru ". (Zkrátka proti trendu opravdu
moderních a sofistikovaných řešení).
Takže dalšího komentáře snad netřeba.
Zdroj: http://www.odpovedi.cz/otazky/libi-se-vam-novy-vzhled-odpovedi