anonym
Odpověděl/a – 27.srpen 11:30
Na běžném trhu je zřejmě mizivá šance.
Já jsem v podobných případech postupoval tak, že jsem si zjistil kdo je
vlastníkem nebo sponzorem daného mužstva a přes své obchodní partnery jsem
dostal potřebný počet volňásků na ten který zápas.
Na pardubický hokej nám Moeler dokonce pravidelně nabízel, zda máme zájem
se s nimi svézt v jejich autech z pražského sídla jejich firmy do místa
zápasu.
P.S. Řekl bych, že je to spíš otázka kontaktů než peněz.
anonym
Odpověděl/a – 27.srpen 11:45
Na běžném trhu je zřejmě mizivá šance.
Já jsem v podobných případech postupoval tak, že jsem si zjistil kdo je
vlastníkem nebo sponzorem daného mužstva a přes své obchodní partnery jsem
dostal potřebný počet volňásků na ten který zápas.
Na pardubický hokej nám Moeler dokonce pravidelně nabízel, zda máme zájem
se s nimi svézt v jejich autech z pražského sídla jejich firmy do místa
zápasu.
P.S. Řekl bych, že je to spíš otázka kontaktů než peněz.
Doplňuji:
Ještě mne napadlo, kdybys měla nějaké kanály na pořadatele, tam bývá
také šance, jenže jen pro zasvěcené a povolané.
Holt, chce to podnikavost, kreativitu a nápaditost.
(Obávám se, že tady by mohl málokdo adresně pomoci. Jediný aktivní
zez Plzně je mosoj, jehož orientace je spíše technická než fandovsky
sportovní).