Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.březen 22:30

NESMÍRNĚ HLUBOCE SE PLETEŠ! Není to totiž o sféře znalostí, jakkoliv i z mého pohledu je užitečnější chemický technolog či stavební inženýr, než klasický filolog.
Jenže ona i filologie ne NEZBYTNĚ TŘEBA v urrčitých případech, o historii nemluvě Znáš to přísloví o těch, kdo neznají historii, že jsou NUCENI si ji zopakovat? Tož asi tak.

Chybná je KONCEPCE školství. Je úplně zbytečné učit debily, kteří se nedokáží pořádně vyrovnat se čtením (v životě nepřečetli knihu) či nejprimitivnější aritmetikou něco o „dobytí Bastily včetně data“. Je úplně zbytečné je mordovat goniometrickými funkcemi či kvadratickými rovnicemi.

Měli by být již v počátcích (na prvním stupni ZŠ) eliminování a převedeni na „zvláštní výuku“. Měli by se až do konce ZŠ učit pouze číst, počítat násobilku/procenta, vyplnit složenku apod. komplikované věci, poté nástup do pracprocesu. Venkoncem na doplňování zboží v regálech řetězců, zametání chodníků či koulení popelnic víc vzdělání NEPOTŘEBUJEŠ.

A jen ti, kteří „na to mají“, aby bylo účelné je vzdělávat dál by měli pokračovat ve výuce, vyšším studiu. Pro ně NEBUDE problém si pamatovat jak dobytí Bastily, tak použití analytické geometrie či čtení klínového písma. POKUD by stát provedl reformu tímto směrem, tak při STEJNÝCH nákladech na školství by toto produkovalo MNOHEM VÍC KVALITNÍCH lidí. To, co ušetříš ZBYTEČNÝM učením debilů by se mohlo investovat do „těch schopnějších“, kde se DÁ očekávat návratnost investic do nich vložených.

Jenže ve zhovadilé havloidní dem(net)okracii něco takového NENÍ MOŽNÉ a se školstvím to půjde rapidně k horšímu (ještě víc, než doposud). Ostatně jako se vším v tomto ZLOČINNÉM systému. 😕

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.duben 15:05

NESMÍRNĚ HLUBOCE SE PLETEŠ! Není to totiž o sféře znalostí, jakkoliv i z mého pohledu je užitečnější chemický technolog či stavební inženýr než klasický filolog.
Jenže ona i filologie ne NEZBYTNĚ TŘEBA v určitých případech, o historii nemluvě. Znáš to přísloví o těch, kdo neznají historii, že jsou NUCENI si ji zopakovat? Tož asi tak.

Chybná je KONCEPCE školství. Je úplně zbytečné učit debily, kteří se nedokáží pořádně vyrovnat se čtením (v životě nepřečetli knihu) či nejprimitivnější aritmetikou, něco o „dobytí Bastily včetně data“. Je úplně zbytečné je mordovat goniometrickými funkcemi či kvadratickými rovnicemi.

Měli by být již v počátcích (na prvním stupni ZŠ) eliminováni a převedeni na „zvláštní výuku“. Měli by se až do konce ZŠ učit pouze číst, počítat násobilku/procenta, vyplnit složenku apod. komplikované věci, poté nástup do pracprocesu. Venkoncem na doplňování zboží v regálech řetězců, zametání chodníků či koulení popelnic víc vzdělání NEPOTŘEBUJEŠ.

A jen ti, kteří „na to mají“, aby bylo účelné je vzdělávat dál, by měli pokračovat ve výuce, vyšším studiu. Pro ně NEBUDE problém si pamatovat jak dobytí Bastily, tak použití analytické geometrie či čtení klínového písma. POKUD by stát provedl reformu tímto směrem, tak při STEJNÝCH nákladech na školství by toto produkovalo MNOHEM VÍC KVALITNÍCH lidí. To, co ušetříš ZBYTEČNÝM učením debilů, by se mohlo investovat do „těch schopnějších“, kde se DÁ očekávat návratnost investic do nich vložených.

Jenže ve zhovadilé havloidní dem(ent)okracii něco takového NENÍ MOŽNÉ a se školstvím to půjde rapidně k horšímu (ještě víc než doposud). Ostatně jako se vším v tomto ZLOČINNÉM systému. 😕