Odpověděl/a – 7.prosinec 20:31
Každý důsledek má nějakou příčinu. Takže, kde je asi příčina toho, že naše děti mají podrůměrné znalosti? Hledat je třeba především v samotných základech, což je nesporně příklad rodičů a dále úroveň školství co do koncepce celého systému a kvality učitelského sboru. Neusiluji zde o nějakou analýzu, ale dávám prostor k zamyšlení každému rodiči i učiteli.
Odpověděl/a – 8.prosinec 10:09
Každý důsledek má nějakou příčinu. Takže, kde je asi příčina
toho, že naše děti mají podrůměrné znalosti? Hledat je třeba
především v samotných základech, což je nesporně příklad rodičů a
dále úroveň školství co do koncepce celého systému a kvality
učitelského sboru. Neusiluji zde o nějakou analýzu, ale dávám prostor
k zamyšlení každému rodiči i učiteli.
Doplňuji:
Podle mého názoru k němuž jsem ovšem dospěl až v dalších etapách
vzdělávání, je nejdůležitější naučit se učit.
Právě tento aspekt je učitelským sborem už v době základní školní
docházky podceněn a zanedbáván. A věřte, že je to velká chyba.