Avatar uživatele
Adula.57

Může očkování proti covidu ovlivnit výsledek testu?

Dobrý den,
jsem učitelka v mateřské škole a v úterý jsem byla na očkování na covid. Dnes nám ale oznámili, že jsme byli v kontaktu s pozitivním dítětem v pondělí. Začala nám karanténa a příští pondělí jdeme na testy. Chtěla bych se zeptat, jestli někdo z Vás neví, jestli se nemůže ukázat test pozitivní, přestože bych nemoc neměla, ale bylo to z očkování? Pokud očkování funguje na tom, že se část viru dá do těla, tak mi vyjde pozitivní test v každém případě, nebo ne? Informaci jsem hledala na internetu, ale nemůžu to nikde najít. Děkuji

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, Pepa25 před 1186 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Ne. Ve vakcíně není žádný živý virus a žádný genetický materiál nevstupuje do jádra buněk. 🙂 Pozitivní test bys měla jen tehdy, pokud by ses nakazila od infikovaného dítěte, či jiné osoby.
https://www.fnu­sa.cz/covid-19-vakcinace-nejcastejsi-dotazy-a-odpovedi/

Upravil/a: marci1

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Midoc

Říct jim na testech, že jste byla očkovaná nedávno.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Myslím, že pozitivní test i po očkování může vyjít. Očkování neznamená, že nebudeš přenašečem, pouze se u tebe velmi sníží možnost propuknutí nemoci, a když, tak jen v lehčí formě. V současné době např. pořád existuje možnost cestování do jiných zemí jen s negativním testem na covid.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Připadá mi to nepravděpodobné. Ale možné. Pokud vím tak ty vakcíny obsahují jen některé části toho viru. Je otázka jestli testy budou citlivé právě na ty kousky co jsou ve vakcínách. Myslím, že ne.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1002 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy