Avatar uživatele
Registrovaný

Reklamaci nevyřídili včas, co můžu dělat?

Před měsícem přijali v internetovém obchodě moji reklamaci, 30 dní včera uběhlo a nic se mi od nich nevrátilo a ani na webu nemají žádnou zprávu o stavu či navrácení reklamace. Co teď mohu dělat nebo po nich požadovat? Můžu požadovat zaslání nového kusu, nehledě na ten reklamovaný?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Pokročilý

Zkuste kontaktovat prodejce a optat se jak s Vaší reklamací postupuje. Pokud již uplynulo 30dnů a máte písemně potvrzeno, že prodejce přijal reklamaci před 30-ti dny, tak máte právo na odstoupení od smlouvy a tím buďto zaslání nového zboží nebo vrácení peněz.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

ano samozřejmě máte právo i na vrácení peněz v plné výši, zde máte i jasně vyhraný soud,kdyby něco, ovšem pozor do doby reklamace se nezapočítává odeslání zásilky poštou, ale až její přijéti obchodem


Avatar uživatele
Pokročilý

Ve třicetidenní lhůtě Vám prodejce může zboží opravit nebo vyměnit. Pokud lhůta uplyne, máte nárok na vrácení peněz. Pokud se s prodejcem dohodnete na jiné možnosti (zaslání nového kusu), lze reklamaci vyřešit i tak, avšak pokud prodejce nebude s touto možností souhlasit, zákon stanovuje právo skutečně pouze na vrácení peněz.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 433
Zlatý gecco 275
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 269
Zlatý mosoj 242
Zlatý briketka10 153
Zlatý annas 151
Zlatý ReHu 132
Zlatý Lamalam 112
Zlatý quentos 111

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.