Avatar uživatele
anonym

Poradíte mi prosím jak mám postupovat?

před 7 měsíci jsem si koupila notebook,po měsíci se začal sekat a nefungoval,dala jsem jej k reklamaci,tu vyřídili do 14-cti dnů,ale stejná závada se stala opět,znova reklamace,opět vrácení,tentokrát je to po čtvrté stejná závada,řekla jsem že ten notebook již nechci at mi vrátí peníze,ale místo toho ho opět vzali do opravy,můžu odmítnout převzetí a trvat na vrácení peněz? z těch 7 měsíců jsem jej používala snad jen 14 dní jinak nefungoval,děkuji za radu
Doplňuji:
v protokolu je napsána pořád stejná závada

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, Miroslavst před 4920 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
iq

Pokud máte výrobek 3× na opravě se stejnou vadou(záleží také co je napsáno v že opravovali v předávacím protokolu,múže se stát že projev vady je stejný,ale pokaždé je chyba někde jinde)považuje se výrobek za nopravitelný a máte nárok na vrácení peněz v plnné výši.
Doplňuji:
Doporučuji návštěvu Čoi,přesně řeknou jak postupovat,případně přímo pomohou získat peníze zpět.Důležité je vzít sebou všechny podklady,nejen rozčilenou náladu 🙂

Upravil/a: iq

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Miroslavst

Pokud se během záruční lhůty projeví stejná závada více jak dvakrát (což je doloženo protokolem o opravě), máš nárok na odstoupení od smlouvy a to bez jakýchkoli vytáček prodejce.
Přesné znění tohoto právního termínu je odstoupení od smlouvy pro opakované vady výrobku. Takto je nutné formulovat svůj požadavek prodejci.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

A jeto závada hardwaru nebo blbost či nedostatečná péče o software ?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek