Avatar uživatele
Pokročilý

Pomůže mi někdo prosím se stylizací toho dopisu prodejci ? Jak vysvětlit prodejci, aby opravu provedl u mě v bydlišti ?

Posílat to na reklamaci se mi nechce (měsíc budu bez PC, muset se s PC tahat přes město na poštu, čekat než mi reklamaci - poštovné proplatí)

Pokračování otázky z adresy

http://www.odpovedi.cz/…

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

reklamační řád neukládá prodejci provést opravu ihned a už vůbec ne u vás doma.

leda by jste si to zaplatil.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ten dopis se mi zdá zbytečný.Neumím si dost dobře představit,jak prodejce potažmo servis,který bude reklamaci vyřizovat,stěhuje dílnu se všemi potřebbnými přístroji,náhradními díly,a dalším potřebným vybavením,k Tobě domů.A nebo mu napiš,že všechny nutné náklady hradíš,ale potom se obávám,že nové PC,vyjde podstatně levněji.


Avatar uživatele
Bronzový

reklamovat lze pouze osobně u prodejce.Ten ale zpravidla opravy neprovádí a zasílá vadné zboží výrobci či autorizovanému servisu.Tohle je prostě riziko nakupování.Ale mohu si do požadavků dát náklady na cestu,které mi musí proplatit,pokud je ale reklamace uznána.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 412
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.