Avatar uživatele
Registrovaný

Odběratel požaduje aby výrobce byl pojištěn tak aby případnou reklamaci (náklady na opravy) hradila pojišťovna.

Kdo toto umí v ČR pojistit

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Tohle nemá logiku.Odběrateli nikdy nevzniknou přímé náklady na opravu.Za funkčnost výrobku vždy odpovídá výrobce,byť je reklamace prováděna prostřednictvím prodejce.Tak proč by si měl výrobce pojistit kvalitu vlastní výroby. Taková pojistka by byla asi trošku drahá a asi málokterá pojišťovna by ji brala.
A pokud je v tomto dotazu jako odběratel myšlen prodejce,tedy zprostředkovatel mezi výrobou a spotřebou,tomu mohou vzniknout pouze dva druhy nákladů.Ad 1 to,že musí on / jeho zaměstnanec/ jednat s reklamantem, vyplnit reklamační přihlášku a někam věc poslat,prostě celé to vyřídit - ale to je věc související s podnikáním a tyto náhrady může požadovat od výrobce nebo je mít jinak ošetřeny a
Ad 2.Takový odběratel - prodejce - chce za tenhle pokus o pojištění skrýt vlastní chyby /chyby jeho zaměstnanců/ při manipulaci se zbožím.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 412
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.