Avatar uživatele
Registrovaný

Objednal jsem zboží, které musím poslat zpět, vadný kus. Je eshop povinen mi proplatit poštovné?

Zboží zakoupeno na Aukru... (nové - kup teď)
Doplňuji:
Pokud ano, opírá se toto právo pouze o obchodní podmínky nebo je podloženo i nějakým paragrafem z občanského zákoníku?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Máte právo na úhradu nákladů spojených s reklamací. Třeba i dovoz na poštu, balné a podobně. Na druhé straně je právo dodavatele, aby uznal co chce.
Pokud se nedohodnete, tak to rozhodne soud..

Doplňuji:
zákon na ochranu spotřebitele..


Avatar uživatele
Zlatý

Nárok na náhradu nákladů reklamace máte, ale jen v tom případě, pokud prodejce je podnikatel a zboží vám prodal v rámci své obchodní činnosti. Aukro není e-shop.


Avatar uživatele

V první řadě si přečti podmínky "reklamace" na Aukru. Jinak to řeší z. na ochranu spotřebitele a nový Občanský zákoník.
Normálně platí, pokud je vada, hradí opětovně prodejce, pozor, ale to nejnižší, ne ze to posleš za 500, když lze jen za 100 Kč. Dohledej si paragrafy.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 411
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.