Avatar uživatele
Pokročilý

Nechcou mi vrátit peníze za zboží. Může následovat nějaký postih, když já jsem vše splnila v termínu?

Koncem roku jsem reklamovala plesové šaty zakoupené na aukru. Prodejce mi ihned napsal, že do měsíce přijdou šaty o dvě čísla menší, které jsem následně požadovala. Šaty nepřišly a na můj ples jsem si musela půjčovat jiné. Neochotně mi napsali, ať jim šaty zašlu na prodejnu a oni mi vrátí peníze. Šaty jsem posílala začátkem února a peníze mi stále nepřišly a na emaily neodpovídají. Napsala jsem jim do 14 dnů od přijetí zásilky a je to již čtvrt roku, co se reklamuje stále "řeší".
Mám v téhle situaci nějaké práva?
Děkuji za odpověď

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Pokud máš doklady o zaplacení a následném vrácení, kontaktuj aukro-formulář-problém s prodejcem a ty ti pomůžou.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Máš práva. Doporučuji ti poslat jim doporučený dopis a v něm je vyzvat k plnění, jinak podáš žalobu a budeš požadovat i náklady soudního řízení. Také podej okamžitě písemnou stížnost ČOI, dostanou pokutu.

Reklamaci musí vyřešit do 30 dní a pak do dalších 30 dní vrátiit peníze, pokud je to více jak 60 dní, jsou v prodlení.

Pokud na dopis nezareagují, nebo nebudou plnit, můžeš podat žalobu.

Obrať se i na Aukro, oni si takové podvodníky hlídají, mám dojem, že aukro za to i nějak ručí.


Avatar uživatele
Zlatý

můžeš kontaktovat přímo Aukro.cz na tel. 573 77 55 77

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 413
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.